Jeg lurer på om noen, i grove trekk, kan forklare meg forskjellen på Hexeberg og Fedon. Har skummet Hexeberg og lest Fedon litt grundigere, og for meg ser det ganske likt ut, med unntak av at Hexeberg i vektreduksjonsperioden anbefaler ketogen kost. Men det er både frukt og bønner osv på menyen, så vidt jeg forstår? Eller?
Er det ikke slik at Hexeberg har samarbeidet med Fedon før? ELler har lært en del av ham? Dermed tenker jeg at det nok ikke er så stor forskjell. Men Fedon er flinkere til å skrive bok syns jeg, Hexeberg sin var litt tung for meg.
Jo, det stod så i forordet hennes. Vet ikke om det finnes flere bøker, men den jeg har lest var litt treig, i alle fall, og med masse sykdomstilfeller som ikke gjelder meg. Da detter jeg fort av, derfor har jeg som sagt bare skummet.
Fedon anbefaler fruktose, har ikke sett at Hexeberg gjør det. Men jeg har ikke finlest bøkene.
Har spist omtrent etter Fedon selv (men uten fruktosen). Bladde bettopp gjennom Hexebergs oppskriftsbok, og det var veldig på linje med slik mat vi spiser.
Synes begge to har fine lettleste bøker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.