< Tilbake til oversikten

Prøver meg på lavkarbo-makroner!

Addict sa for siden:

Hmmmm hvordan går nå dette... :D spent!!!!

Noen som har prøvd før??

Addict sa for siden:

not a sucsess... :p sukrinmelis smaker helt grusomt!!

Nerthus sa for siden:

Har du søkt i oppskriftsdelen? Bla kan man fint lage nøttemarengs feks av lavkarbovarer som blir kjempegode. Sjekk ut Helles nøttemarengs med gul krem og se om du kanskje kan finmale massen mer slik at den blir mer makronaktig?? I tillegg laget jeg utrolig gode kokosmakroner a la lavkarbo til jul - til og med sambo var stadig innom kakeboksen ;) Husker ikke hvor jeg fant de - du kan jo prøve og søke litt i oppskriftsforumet og se om du finner igjen kokosmakronene :)

Jeg blander alltid flytende natreen sammen med sukrinmelis for å unngå kaldsmaken som gjerne oppstår.

Addict sa for siden:

Takk!

HATER kalt og bitter-smaken i sukrin, skjønner ikke hvorfor jeg har det i skapet engang.. Sukk :( Så mye arbeid til INGEN nytte... Hjelper natreen? Har det og nemlig..

Gleder meg til vi skal kjøre til oslo og ta colorline... :p Da er det karbohelg, hoho.. Da skal jeg kjøpe en pakke makroner fra bakeriet ;) de er helt ville...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.