Jeg har den der forferdelig ånden og det sies at det bare er jeg som skal kjenne det, men det er det ikke..Sambo orker nesten ikke være nær meg, kjører vi bil må vinduet være oppe hele tiden for det lukter tydelig helt jævli av meg..Om natten er det enda verre sier han. i blant må han legge dyna over hodet på meg fordi jeg stinker så fært. Jeg har fine tenner og god munnhygiene, pusser tenner minst 2 ganger daglig, spesielt nå. Men dette skyldes ketosen har aldri vært sånn før...Noen tips til hva som hjelper mot den ånden? Er tyggis ok?
joa, men tenkte jeg skulle høre her om det er noe andre som har hatt samme problemet og hva det har gjort med det..men kan selvfølgelig høre på apoteket i morgen
jeg sverger til Vademekum ! Den er sterk og jeg bruker noen dråper i et glass etter tannpuss.Du kan også få den som spray og kan "dusje" munnen med i løpet av dagen
Samboeren min hadde en helt gruuusom ånde den første tiden han var i ketose. Jeg trodde seriøst jeg skulle spy av å ligge i samme seng som han. Nå synes jeg det er litt komisk å tenke på, men det var virkelig ikke noe artig mens det stod på som verst! :(
Nå har ånden kommet seg litt, synes jeg. I tillegg har han kjøpt en helt vanlig munnspray (fra Mega, Rema eller noe), som har bruker i ny og ne. Det hjelper veldig synes jeg!! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.