kjerstiva sa for siden:
Jeg er bare nyskjerrig :)
Jeg må innrømme at jeg selv var temmelig deprimert i starten etter kostomleggingen.
kjerstiva sa for siden:
Jeg er bare nyskjerrig :)
Jeg må innrømme at jeg selv var temmelig deprimert i starten etter kostomleggingen.
Kanutten sa for siden:
Bedre enn noensinne! :heia:
Glorfinia sa for siden:
Uendelig mye bedre! Har slitt med depresjon i flere år, vært sykemeldt i to og et halvt år pga det. Endelig føler jeg at det løsner litt. Jeg har faktisk lyst til å gjøre ting, jeg vil se mennesker (noe som er veldig veldig stort) og jeg har fått litt overskudd. Så for meg har det hatt utelukkende positiv virkning på psyken. Jeg er selvsagt ikke i mål, det vil nok ta en stund, men jeg er i alle fall på rett vei. Jeg er hellig overbevist om at det er kostholdet som gjør det. Får nok litt drahjelp av at det er sommer, men jeg tror det faktisk skal gå bra til høsten også, så lenge jeg fortsetter med dette. :)
Engledans sa for siden:
Her og, var deppa før jeg starta, men etterat jeg starta....nope:)
smgj sa for siden:
Jeg har ikke gått direkte på høyfett, men jeg har tatt en kraftig karboreduksjon i fm eliminasjons-/candidadiett.
Jeg hadde til dels sterke problemer den første 14-dagen til måneden. Med cravings... med å få nok å spise... Med dårlig søvn og tilhørende dårlig humør.
Men etter å ha kommet iigjennom den perioden er det egentlig bare sol og gammen. (Jeg spiser ikke sukker, gjær og mel, forøvrig så lite som mulig av ferdigprodukter og under 250g frukt daglig. Begrenser melkeprodukter til smør og litt ost på grunn av intoleranse. Blir vel i praksis paleo-liknende...)
Nnem sa for siden:
Jeg har fått overskudd. Generelt føler jeg mye bedre, klarer å gjøre ting med ungene. Humøret er mye bedre, noe som er positivt i forhold mellom meg og min kjære. Samt at ungene ser en glad mamma.
Rin sa for siden:
Jeg merker ingen forskjell psykisk egentlig, sett bort fra at jeg jo jevnt over har det bedre fordi jeg ikke lenger tilbringer store deler av tiden i "sukkerkoma", eller lengtende etter sukker. :cool:
fremtid sa for siden:
stort sett ingen forskjell tror jeg..Kanskje en annelse mere stabil...men er ganske ustabil jevnt desværre...en hel bøtte hormoner som leker med meg og kroppen..
Tufso86 sa for siden:
Jeg føler meg så bra!! Lettere til sinns også er jeg liksom så glad hele tiden!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.