Har bursdag nå på fredag, og skal til Tusenfryd. Kan jeg skeie ut litt denne gangen? Altså spise is, og vanlig mat? Har sykt lyst å spise meg mett og god, noe jeg aldri føler jeg får til. Da vil kansje energi nivået mitt øke igjen? Er 3. Uka med diare og null energi nå.
Anbefaler planlagt utskeiing, har du hatt diare en uke - er det ikke sikkert masse is og annet høykarbomat vil gjøre deg bedre, husk du skal kose deg og feire bursdag - ikke spise deg syk!
Alt med måte - velg ut ting du virkelig ønsker og spise:)
Vet ikke helt hvorfor du ikke har fått spist deg ordentlig mett i det siste, pga diareen? Kommer den av lavkarboen, eller omgangssyke?
Blir mett, men havner alltid på do, og da er jeg like sulten igjen. I tillegg har jeg en så syk kvalme at jeg har liten apetitt. Vil kun ha noe som smaker godt. Spiost litt tyrkisk yoghurt med sukkerfritt jordbærsyktetøy i, da ble jeg litt mett. Diareen vet jeg ikek hav er av, har bare blitt sånn, vært hos lege, men fikk beskjed om å se det an i 2 uker til. Kan spise intill 3 kvalmestillende og 8 imodium i døgnet.
Jeg hadde diaré i mange måneder av og på, men ofte i ukevis av gangen.....Det gikk over, og nå er magen min helt fin.:D
Må legge til at jeg var fryktelig plaget av diaré også før jeg begynte på lavkarbo så ble ikke akkurat skremt av det nei...:o Før lavkarbo kunne jeg ikke spise middag eller store måltider i det hele tatt uten at resten av dagen/natten var ødelagt. Måtte kun småspise. Nå går alt myyye bedre...:D
Da jeg skeiet ut for et par uker siden hos mor på middag ble jeg skikkelig uvel altså...Jeg spiste 1 liten minibaguett, en god del hjemmelaget potetsalat og en del vin og øl. Jeg fikk så vondt i magen rett etter maten, dagen etter hadde jeg også skikkelig vondt i magen...så jeg skal aldri skeie ut igjen med mindre det er helt spesielle anledninger. samboeren blir 40 år nå 2 juli og vi skal på hotel i sverige og konsert den helgen. Har bestemt meg for å forsøke å holde meg så godt jeg kan, men kommer helt sikkert til å skeie ut, men i små mengder.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke skeiet ut. Med tanke på det du sier at du har diare og null energi. Jeg vil tro du blir dårlig av det og det hjelper sikkert ikke på diareen din.
Har du prøvd å få i deg litt fiber da, kanskje det kan hjelpe?:confused:
Det hjalp meg:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.