Dolly sa for siden:
I dag har jeg meldt meg på treningssenter og skal trene Zumba... Gleder meg:)
Dolly sa for siden:
I dag har jeg meldt meg på treningssenter og skal trene Zumba... Gleder meg:)
Dolly sa for siden:
Det var kjekt, men ganske vanskelig... hehe
j88 sa for siden:
Har selv trent zumba på treningsenter regelmessig i ca 1 år, og det er utrolig morro, men er vanskelig ja, men det kommer du nok fort inn i, men er ikke altid like lett å få med seg trinnene instruktøren gjør. Men artig og god trening.
littleme sa for siden:
Jeg så på en treningsvideo og prøvde å henge med. Jeg elsker å danse, men jeg synes ikke dette var så gøy :P Men så blir jeg somregel skuffet når ting blir skrytt opp i skyene før jeg får prøvd det også da..
j88 sa for siden:
Jeg prøvde også treningsdvder å ble skikkelig skuffa, men tok likevel sjansen på en time på treningsenteret, og det er virkelig mye bedre, mye mere motiverende, og lettere å henge med på alle trinn.
fremtid sa for siden:
Etter en stund kommer man inn i det, bare sørg for å gå ofte og regelmessig nå, så kommer det av seg selv etter noe uker/ timer. Jeg har ca 2-3 zumba timer i uken, 1 afromoves annenhver uke og trener litt egentrening også, sykkel, løping, gåing og vekter..Har blitt ordentlig flink til å trene nå...det er deilig:)
bigmum sa for siden:
hehe, jeg har også prøvd Zumba, men orket ikke mer pga instruktøren!! Hun er SÅÅÅÅÅ oppmuntrende og positiv, "Kom igjen, Cha-cha-cha, rist på rumpa damer, hææærrrrlig!!!" For meg så blir det TOO MUCH, spesielt når hun kommer heelt opp til deg og danser foran deg for å dra deg med, da blir jeg liksom bare flau og rød i fjeset.
Hilsen meg som jobber fulltid som dansepedagog. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.