Kan man bruke tannkrem? Det gjør jeg uansett altså, men hvor ok er det? Jeg svelger den selvsagt ikke da. Samme hjelder Listerine munnskyll.
Vet dere om en tyggis man kan bruke? Jeg har sluttet med tyggis, da jeg sjokkert fant ut at det ikke var helt bra :rolleyes:
Har dere også dårlig ånde? Hva gjør dere? Jeg kan ikke gå å skylle munnen med Listerine hele dagen på jobb, og jeg mistenker at de andre synes jeg lukter aceton.
Hvor mange dager med 0 gram karbo tar det før kroppen er i skikkelig purpurfarget ketose? (Jeg vet man skal innta noen karber da) :)
Tja.. hva har du spist i dag? Jeg har spist 100 gram avokado, omelett av fire eggeplommer stekt i smør, 200 gram kylling.
Fargen på stix'ene har ingenting å si, utslag er utslag. Mørkest utslag er heller et tegn på at man er uttørket og trenger å innta mer drikke, enn på "hvor dypt" man er i ketose. Ergo, det er ikke et mål å få mørkest mulig utslag.
Jaha ja, da har jeg misforstått! :) Utslag er utslag altså. Ja, jeg merket det med uttørking og purpurfarge. Skal ikke holde på å tulle med det da skjønner jeg - klart kroppen trenger væske! :o
Man kan til og med være i ketose uten å få utslag, spesielt dersom man har trent eller har drukket mye. Stix'ene kan være et greit hjelpemeiddel, men så lenge man vet man spiser lite karbo, så er man i stort sett i ketose uansett hva de de viser. Ikke stress for mye med de.
Når det kommer til dårlig ånde, så er det helt individuelt hvor ille det blir. Jeg slapp unna ketose-ånden, men jeg "går varmere" enn hva jeg gjorde før, ergo jeg svetter lettere, spesielt om nettene. Jeg bruker tannkrem og munnskyllevann som jeg gjorde før, som du sier, vi spiser det jo ikke.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.