klinkekula sa for siden:
GUUD hvor deilig. Den lokale bakeren har begynt med lavkarbobrød og rundstykker!! Ikke at det er så fantastisk lite karb i brødet da, men 20 karber pr 100 gjør livet lettere for min del!
DIGG
klinkekula sa for siden:
GUUD hvor deilig. Den lokale bakeren har begynt med lavkarbobrød og rundstykker!! Ikke at det er så fantastisk lite karb i brødet da, men 20 karber pr 100 gjør livet lettere for min del!
DIGG
Kitsu sa for siden:
20g karbo/100g brød? Er ikke mye du kan spise av det om du er på ketolyse, er det? Da er vel FiberRik på mange måter bedre?
klinkekula sa for siden:
Finnes det et i butikken som har mindre altså? Jeg har ikke gjort noen særlig research, hørte det bare når jeg var innom bakeren og tok en kaffe idag!
2 skiver til dagen er vel som kan tillates hos meg isåfall. Var meget god brød og.
Kitsu sa for siden:
FiberRik er knekkebrød, med noe sånt som 2,7g karb/knekkebrød. Men ser jo nå at det egentlig er mer per 100g i knekkebrødene enn brødet du har funnet. Er bare at de er lettere, en brødskive veier vel vanligvis 30-60g.
Det beste er vel å bake selv. :P
klinkekula sa for siden:
Ah ok.
Ja, men det er akkurat det.. Baking selv er tiltak. Derfor er brødet man får kjøpt gull verdt :)
bevaremegvel sa for siden:
:ja: jeg baker mye selv, men skulle svært gjerne kunnet kjøpe lavlarbobrød i butikken eller hos bakeren innimellom :smile:
Kitsu sa for siden:
Skulle gjerne kunne kjøpt brød jeg og, har egentlig ikke så mye fryserplass, så å bake opp og fryse er vanskelig. Men jeg er ikke villig til å bruke hele dagskvoten med karbo på to skiver brød, så inntil videre får jeg vel bare bake ett og ett i gangen. :P
hvor er det denne bakeren holder til da? :)
klinkekula sa for siden:
Vestlandets perle; Haugesund ;)
der skulle jeg har vært :o
mama67 sa for siden:
Hvilken baker er dette?
klinkekula sa for siden:
Naturbakst
mama67 sa for siden:
Takk for svar :)
Aner ikke hvor det er, men skal nok finne det ;)
klinkekula sa for siden:
Helt sør i haraldsgata, enden av gågata :)
mama67 sa for siden:
Aha, takk igjen :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.