< Tilbake til oversikten

Småspist om sommeren

manne sa for siden:

Jeg er alltid fryktelig småspist om sommeren...da er det ofte flaks om jeg i det hele tatt får i meg middag mange dager... :rolleyes:

Vil det ha noe å si når man lever lavkarbo? Da er det jo ikke snakk om å opprettholde forbrenning osv.

manne sa for siden:

Jeg drikker massevis av vann da...for jeg er fryktelig tørst når solen skinner. :D

alexsandra sa for siden:

Når jeg har sånne dager så pleier jeg og lage meg smoothie:)

nellie sa for siden:

Tror det er heeelt normalt at det blir sånn på sommeren:) Det er vel noe fysiologiske greier fordi at vi på vinteren har trengt å eta masse for opprettholde fettlaget og holde varmen, mens vi på sommeren ikke trenger så mye? Sommer er tiden for salat og sånn lett mat her hvertfall:) Har heller ikke såååå mye matlyst på denne tiden.

manne sa for siden:

Hva lager du smoothie av? :)

Den eneste smoothien jeg tillater meg er av bringebær, fløte og egg...og det blir litt kjedelig i lengden.

alexsandra sa for siden:

jeg bruker som regel det også. i blandt noen få jordbær hvis jeg har spist lite kh i løpet av dagen

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.