< Tilbake til oversikten

Står bom stille

Trixiex sa for siden:

Jeg er i fase 2, og har stått bom stille på vekten i snart 4 uker. Har flere opplevd dette? Jeg er kjempestreng med dietten og har ikke hatt en eneste sprekk. Jeg er fortsatt i keose, men nålen rikker seg ikke.

Jeg kjenner at dette er litt demoraliserende, og jeg begynner å bli litt lei. Noen tips?

Vivven sa for siden:

jeg ogsååååååå...grrrrr

Trixiex sa for siden:

Plutselig gikk jeg ned en kilo nå. Merkelige greier. Fra å rase ned jevnt, har jeg stått stille i 4 uker, for så å miste en kilo brått nå.

Men nå har jeg bare 2-3 kilo igjen, så kroppen begynner vel å nå en grense. Er spent på hvor lenge den skal holde på de siste....

Men så kjedelig da Vivven. hvor lenge har du holdt på nå da?

Makat sa for siden:

Og cluet ditt står i siste innlegg; vi blir bare nødt å godta det når kroppen mener vi er på rett sted:p Jeg drømmer om under 70, og håper kroppen er enig!! Lykke til med de siste par:D

Trixiex sa for siden:

To nye par har rast av nå i fase 3. Har 1, kanskje 2 igjen...uten at jeg MÅ, og det er helt vidunderlig!

Nå har jeg gått ned 17 kg, og veier det jeg veide på videregående....som er hauger av år, og fire barn siden... Det er jammen deilig!

senka sa for siden:

Ååå gratulerer masse,så flink du er.. kult å veie like mye som du veide på videregående,og fire barn siden,så flott:D:)

laislabonita sa for siden:

Gratulerer med super vektnedgang Trixiex. Når begynte du på dietten? Har du holdt deg på "den smale sti" hele veien, eller hatt noen utskeielser?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.