< Tilbake til oversikten

DANDR på norsk?

#1

Belle sa for siden:

Og da mener jeg den nyeste oppdaterte versjonen. Har sittet en stund og lest, både her inne og på atkins.com, og det er MYE å sette seg inn i. Det ville hvertfall hjulpet meg om boka kom på norsk, da riktig oversatt, vel og merke... Skjønner engelsk, det er ikke det, men er ikke så himla stødig at jeg skjønner alt, og jeg føler jeg må det for å få sammenheng. Hadde f.eks vært digg og sluppet og brukt lang tid på å skjønne en oppskrift, som egentlig er fort gjort å lage. Og sette seg godt inn i denne idetten er tidkrevende nok. ;) Noen som vet? Og jeg vet at det bare er å spørre dere her inne, men med alt jeg lurer på nå ville jeg blitt sittende her i en evighet... :)


#2

HP sa for siden:

"Reglene for Induksjonen" og "Tillatte matvarer" finner du i introduksjonsdiettforumet. Disse er oppdatert og her i henhold til DANDR-2003.

Når det gjelder norsk oversettelse så må jeg si jeg er litt skeptisk til det, når jeg ser hva de har gjort med "Atkins for Livet" :rolleyes:

Her er allerede oversatt oppskrifter fra DANDR-2003 i oppskriftsforumet og flere kommer sikkert. Oppfordere alle til å oversette det de prøver, pluss litt til...

Og bare spør!
Der er sikkert flere som lurer på akkurat det samme som deg.... ;)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.