< Tilbake til oversikten

Snikende ullteppe ...

lazyme sa for siden:

......:liste:.....

Lister meg stille og forsiktig inn igjen i forumet...
Begynte med brask og bram på ketolyse aug ifjor og det gikk som det suste!
Av forskjellige grunner falt jeg av lasset men nå hiver jeg meg på igjen og håper at jeg skal få det til denne gangen!

Begynte igår og etter knappe 9 timer (!) var jeg i ketose...Skal veie og måle meg ikveld tenkte jeg. Sist målte jeg meg ikke og angret på det, så denne gangen skal jeg ihvertfall gjøre det.

Sier hei til alle og lykke til :heia:

Charlott sa for siden:

Heisan! Hjertelig velkommen og lykke til :D

Det å bruke målebånd er lurt! :D

lazyme sa for siden:

Takk for det :)

Føler meg litt bedre rustet denne gangen siden jeg vet hva det går ut på. Husker jeg hadde nærmest panikk forrige gang for hva jeg skulle spise og hvor mye, nå vet jeg og er ganske avslappet til det.

Skal bli en deilig sommer!

Linuz sa for siden:

Hei!!!
Velkommen tilbake. Jeg er også "på´an igjen", så kanskje vi kan heie litt på hverandre???

:):):)

chippy sa for siden:

Nettopp starta selv, synes det gikk sykt fort å komme i ketose iflg sticks. Lurer på om det egentlig er false positive?:confused:

Kaching sa for siden:

Jeg er også tilbake på ketolyse, dag 3, etter å ha hatt en opphold siden jul. Lykke til!!

Kaching sa for siden:

Kjenner du noe til hodepine, svimmelhet, hetetokter eller stålånde? Sikre tegn som ikke levner meg tvil om jeg har kommet i ketose hvertfall :)

Vidundra sa for siden:

Lykke til med ditt nye forsøk! Har nettopp påbegynt mitt andre forsøk selv (skjønt jeg er usikker på om første forsøk egentlig telles, ettersom det bare holdt i én dag ... :rolleyes: ), og håper det skal gå bedre nå. Det er nok sannhet i det du sier om at det hjelper å stille litt bedre rustet.

Tror ikke jeg er i ketose ennå, men dersom bivirkningene er så ille som det jeg har lest om her, synes jeg nesten det er like greit. :o

lazyme sa for siden:

Så fint å se at det ikke bare er meg som satser på nytt ;)

Tror ikke det går an med "falsk alarm" hvis en bruker sticks? Men ang ketose eller ei så merket jeg det på do-løping og stålånde, alle de andre symptomene slapp jeg unna denne gangen. Det KAN også være litt psykisk tror jeg (?), forrige gang var jeg veeldig obs på alt som kunne være av symptomer osv mens denne gangen så er jeg mer avslappet siden jeg vet det går over...
Ja, bortsett fra stålånde da, men da har jeg jo SB12 ;)

Lykke til dere andre også, jeg heier på dere :heia: :heia: :heia:

HenrikBooe sa for siden:

Hei!
Velkommen, og lykke til :)

bliss sa for siden:

greit å ikke gi opp :) ønsker deg lykke til ... ja kan tenke meg det er lettere å starte igjen når du har satt deg inn i hva det hele går ut på fra før. jeg har gått på lav karbo i 10 dager nå, ketose etter 2, er kjempekjempe fornøyd men har brukt alle 10 dager til å finne ut hvordan man setter meny sammen, handle inn nye ting, se hva jeg tåler (multiallergiker) og i det hele tatt lest og lest her på forum't.
jeg har valgt ikke å hverken veie meg eller måle meg! etter mange mange skuffende slankekurer hvor vekten bare står stille og den påfølgende fustrasjonen og depp/irritasjonen vil jeg bare fokusere på å endre livsstil denne gang. kjøpte to par nye sjorts for en uke siden og de er allerede for store ;) og jeg føler meg lettere ... selvom jeg skal ned ca 30 kg.
jeg liker du sier du har ett litt avslappet forhold til kuren, håper jeg også kan få det etter hvert ... jeg har så lett for å bli kjempe rigid, veier, måler, regner og fører lange daglige lister over inntak osv. er det noen av dere andre som har det sådan ?

Beatrixie sa for siden:

Hei!
Velkommen tilbake og lykke til:)
Jeg har akkurat kastet meg på ketolysen/lchf igjen selv etter å ha gått opp noen kilo pga tilbakefall til sukker og sjokolade....

chippy sa for siden:

stål/jern ånde og hodepine hadde jeg 2dagen, så guess det er synlige tegn nok:)

Idarull sa for siden:

Velkommen :) er mitt andre skikkelige forsøk dette også. Drev på i 3 måneder med streng lavkarbo, skeia ut etter jul, fortsatte å skeie ut, og har begynt igjen nå for godt for 3-4 uker sida. Lykke til, dette går bra :)

mayor sa for siden:

Lykke til,detta går nok bra:)

Mankell sa for siden:

9 timer!!! Det tar meg 3!! dager å komme i ketose om jeg har skjeiet ut litt. Heldiggris. Jeg har slitt med å stå stille i lengre perioder og da har målebåndet vært min redning, så mål ivei!

Insyga sa for siden:

Har ikke prøvd de tissepinnene, og har ikke hatt noen av de tegnene, men raser ned i vekt.. :)

Er også "tilbake", gikk ned 10 kg på 3 uker i fjor, ved å spise max 15 karbohydrater. Ble så mye pes, og begrensninger. Men så begynte jeg på en enda strengere diett "the soulution diet", og la på meg 8 kg på 8 uker!! Men nå har jeg funnet fabelaktige lavkarbo.no! Og her er det alltid en løsning å finne eller få :) Også holder jeg meg på mellom 20 og 30 karber om dagen, og det ser ut til å gå supert :)

La oss støtte hverandre, vi er best!! (alle er best:) )

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.