Da jeg begynte med lavkarbo i starten av januar viste vekten 94,1. Jeg har holdt meg i ketose siden, og forbedret livskvaliteten min drastisk! I dag når jeg gikk på vekten viste den 73,8!! :stortsmil
Jeg har gått ned 20,3 kg, og er kommet innenfor kategorien "normalvektig". Jeg vet at BMI ikke har så mye å si, men det er gøy likevel! :smile:
Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner :smile:
Jeg har veiet meg nesten hver eneste dag i over 5 måneder nå, og ført inn i et exel-ark. Det er veldig gøy å se utviklingen så langt. Nå har vekten gått tregt i det siste, men har akkurat gjort et stort fall. :smile: Jeg nærmer meg bunnen av grafen :smile:
For en inspirasjon for en novise som meg! Jeg har akkurat startet med å snuse på lavkarbo som livsstil og metode for å finne meg selv igjen og det du har delt har jeg lest til mine øyne har blitt såre. Tusen takk! Gratulerer med fantastisk resultat. Veldig glad på dine vegne!
Åhhh, et slikt exelark hadde vært knallgøy :-) Men jeg er ei kløne i exel, så det får jeg nok ikke til, men skal iallfall prøve, hehe
Vil jo tro det har vært utrolig motiverende for deg dette arket ;-) Du har jo en eventyrlig kurve :-D
Gratulere så mye :) Det er jo slike plætina resultater man er ute etter og du har jo vert kjempe flink da!!! Gratulere så mye med normalvekt stadiet :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.