arnakristin sa for siden:
[color=#000000][/color]
Her er slankematen som gjør deg mett
[font=Times New Roman][/font]
Hvilken mat gir deg den mest varige metthetsfølelsen? Vi har spurt seks kostholdseksperter.
arnakristin sa for siden:
[color=#000000][/color]
Her er slankematen som gjør deg mett
[font=Times New Roman][/font]
Hvilken mat gir deg den mest varige metthetsfølelsen? Vi har spurt seks kostholdseksperter.
TrillTrall sa for siden:
Og det var det mye kjøtt, fisk, egg og meieriprodukter! :) Og mindre brød og søtt. :D
Supera sa for siden:
Weee, var mye bra der.
Jeg synes flere av de som ble spurt undervurderer denne. Bare fordi fullkornspasta metter mer enn ikke-fullkornspasta så påvirker den fortsatt blodsukkeret altfor mye.
kjerstiva sa for siden:
wow....Ikke værst:-)
smgj sa for siden:
Jeg synes at denne ukritiske haussingen av vegetabilske oljer som "sunt fett" er hårreisende. Om vegetabilske oljer skal være sunne må de være kaldpresset og ikke fra før utgjøre en alt for stor del av et daglig kosthold... :( Mye bedre å spise avokado enn solsikkeolje!
nellie sa for siden:
Synes dette var veldig bra jeg. Jeg får ingen metthetsfølelse når jeg spiser bare proteiner og fett, men hvis det er en liten karbohydratkilde ala f.eks litt fullkornspasta, sammen med proteiner og fett får jeg den følelsen. For den generelle hop var vel dette gode råd?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.