Tufso86 sa for siden:
Jeg fikk plutselig enorme magesmerter idag, det var så gale at jeg ikke klarte å stå på beina. Kraftige knip og stikninger helt øverst i magen også stakk det litt nedover. Knipene kom med pauser imellom og jeg måtta bare legge meg på gulvet/sofaen hver gang de kom. Gråte litt måtte jeg også, for det var virkelig vondt :o
Jeg var sikker på at jeg hadde fått omgangssyke, så jeg la meg på sofaen med bøtte tilgjengelig. Etter noen runder med smerter slapp det plutselig taket og nå sitter jeg her og føler meg helt frisk. I tillegg var jeg sulten, så jeg gikk i kjøleskapet for å mikse meg en yoghurt av cc, tyrkisk yoghurt og fun light. Når jeg åpner lokket på yoghurten ser jeg at all yoghurten på innsiden av lokket er myglet :eek: Og jeg har tidligere idag spist to porsjoner (frokost og lunch) av denne! Kan det være det som har forårsaket magesmertene? Jeg har ikke sett før nå at det var mugg i den :(
Nå kommer det ett og annet svakt knip i magen. Jeg har verken hatt diaré, kvalme eller oppkast. Kanskje bare en ørliten matforgiftning?