< Tilbake til oversikten

Ojsann ... Kan noen hjelpe meg?

nellie sa for siden:

Sikkert bare til å ta litt mindre av det andre også:)

Dååris sa for siden:

Ja, halver oppskriften

trillian78 sa for siden:

Som regel lar den der seg røre sammen igjen, selv om den skiller seg. Det er bare å tilsette en kald fløteskvett, eller å kjøle røra helt ned og deretter røre den sammen før man forsiktig varmer den opp igjen. Funker som bare det! Lurt å prøve det før du kaster røra :o

actually sa for siden:

Takk for alle svar! Fikk det til til slutt :D

silje21 sa for siden:

dette skal jeg prøve meg på imorgen :D
bare håpe helsekosten har sukrinmelis her o.O

alexsandra sa for siden:

hvis de ikke har så spør om de kan være snille og bestille hvis det ikke er noe annet sted i nærheten:)

silje21 sa for siden:

ja, spør om de kan ta inn om de ikke har da:) men har ikke "råd" til å hoppe på bussen til nærmeste by i nærmeste framtid, ( ble litt snytt på lønna gitt :mad: )
så håper de har, er bare det jeg mangler som jeg må på helsekosten får å få tak i hehe ^^
ikke så veldig økonomisk men men xD

actually sa for siden:

De er kjempegode :) Men vil anbefale deg å kutte ned littegranne på smøret, for å få frem litt mer karamellsmak :) Og om du ikke har sukrinmelis, så går det ann å bruke vanlig sukrin, som du knuser til melis i en blender :) Funker bra :)

silje21 sa for siden:

hehe har ikke sukrin heller^^ og blendern min er heeelt ræva :D
men takk skal du ha :):D

silje21 sa for siden:

da står karamellen min å småkoker..spennende

Hircine sa for siden:

Om man ikke har blender (eller kaffekvern som mange nevner i andre tråder), kan man bruke stavmixer til å knuse?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.