krokodillen sa for siden:
Noen som har forslag til lavkarbo mat som egner seg på telttur?
Vurderer en ukes tur, og å handle inn mer mat halvveis i turen. Har med to små barn.
Noen som har forslag til lavkarbo mat som egner seg på telttur?
Vurderer en ukes tur, og å handle inn mer mat halvveis i turen. Har med to små barn.
Carisma sa for siden:
Hvis du skroller helt nederst på denne siden finner du to andre tråder om samme emnet
Batillip sa for siden:
Oh, dette lurer jeg også på. Skal snart gå på Hardangervidda en uke, og håper på noe annet enn ørret og meierismør.
Skal i alle fall ha med meg hjemmebakte knekkebrød og parmesan. Annen ost blir vel klissklass. Tubeost, kanskje? Spekemat, bacon og makrell i tomat.
:)
Jeg fant ikke noe relevant nederst på siden, men søkte og fant noen aktuelle tråder.
Lenke til selvtørking av kjøtt, litt oppskrifter på brød og pizzasnurrer. Kommer til å prøve noe av dette.
Tar gjerne flere tips hvis noen har. Vi får ei snøfonn til kjøleskap hvis vi er heldige.
Carisma sa for siden:
Fant du ikke denne? forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44079
Hm, jeg tror jeg har et annet oppsett. Dette underforumet gikk tilbake til 21 mai, de eldste innleggene lå på side 7. Innlegget du lenket til var datert 15 mai, såvidt eldre.
Men jeg får opp eldre innlegg ved å søke.
bittersweet sa for siden:
egg, salat i pakker(ferdig) til de første dagene, nøtter, tørket kjøtt..ellers har real turmat noen supper med lavt karboinnhold. :) De har ikke mye energi, så da må du/bør du sikkert ha noe i tillegg. Jeg bruker også en del atkinsbarer som måltidserstattere på tur.
Dolly sa for siden:
Har dere mulighet for strøm, eller bytte ut kjøleelement sånn dere kan ha maten kald?
Ikke strøm, ikke kjøleelement.
Satser på snøfonn, bekk eller under steiner.
Har samlet en del tips nå, tusen takk! Men tar gjerne flere.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.