jeg trenger veldig - nå i startfasen VELDIG å få tips om hva jeg kan/skal spise til de forskjellige måltider. Siden ejg ikek vet s mye om dette så komemr jeg til å spiose det dere sier ! hehe
Finnes det noen tråd hvor man kan skrive hva man spiser til et/flere måltider ??
Jeg ønsker å skrive/dele det med andre, slik at jeg kan høre om det er ok/greit å spisse !
I kveld har jeg spiset ytrefilet avstorfe, wokgrønnsaker - type Classik, ca 1 spiseskje med "hamburger-dressing, ca 1/5 t.skje med stekeolje - fra stekingen av biffen)
2 glass PepsiMax.... :rolleyes:
Hei,
Foreslår at du tar deg en tur innom: Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Der finner du bl.a. en genial brosjyre ’LCHF på 3 munutter’ – mange printer den ut og henger den på kjøleskapet. Vindere finner du mange linker der til inspirasjon i matveien.
En typisk dag hos meg er:
Frokost: 2 stekte egg m masse meierismør
Lunch: 1 stk hjemmelaget karbonade
Middag: kjøtt, fugl, fisk med blomkål, brokkoli, avocado, sopp, papirika, salat (ikke alt på en gang da selvfølgelig), gjerne med fløtesaus og sellerirot
Kveldmat: et par osteskiver med skinkepålegg, eller 1 kokt egg
Jeg er på ketolyse så jeg spiser lite karber. Du som spiser lavkarbo kan tillate deg flere karber og derfor et større utvalg av matvarer.
Det er uendelig mye du kan spise, derfor er vel heller spørsmålet: hva kan du IKKE spise!
Fant det ... like etter at jeg skrev at jeg ikek fant det .. hehe. Men har lest ALT ikke klikka p ålinken da men ...kom igjennom det andre puuuuh!!
Har oxo printa ut den "3 min brosyra" !! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.