< Tilbake til oversikten

Vet ikke om jeg skal le eller grine

Engledans sa for siden:

Kom over denne siden i dag. OMG så mange idiotiske kommentarer.....:rolleyes::rolleyes:
Lite kunnskap om lavkarbo ute og går....

Vibeke-67 sa for siden:

Bedre å bare overse....

aatinka sa for siden:

Det finnes forøvrig en lavkarbobutikk i Drammen... Og Bergen, Flisa, Kongsvinger og Skedsmo. Se her.

Jeg gidder ikke å lage meg en profil på det forumet for å svare, men hvis noen har allerede...

Er ikke så overrasket over svarene da - de gjenspeiler hva de fleste vet om kosthold i dag. Lavkarbo er fremdeles veldig nytt og de fleste har lært at fett er farlig fra de var små. Heldigvis er media mer og mer oppmerksom på lavkarbo nå, og alle andre enn VG er vel forholdsvis positive også :)

arnakristin sa for siden:

De butikkene har vel kommet til etter den diskusjonen var, tråden er ett år gammel.
[color=#000000][/color]
Jeg er heller ikke overrasket over kommentarene… Så lenge de offisielle ernæringsrådene er som de er og VG kjører sin anti-lavkarbo kampanje i krigstype overskrifter så kan vi ikke regne med noe annet enn slike kommentarer fra allmennheten.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.