< Tilbake til oversikten

Artikkel fra IFORM.no om lavkarbo ...

Eucalyptus sa for siden:

Lite grønnsaker
Mye egg og bacon
Slapp og lite å gi på trening (individuelt)
Dårligere hjernekapasitet
Osv osv....

Nok en ganske negativ artikkel om lavkarbo. Hvorfor kan ikke folk sette seg mere inn i hva dietten går ut på?

Artikkel fra IFORM.no

kjerstiva sa for siden:

Dette kaller jeg god research :rolleyes:

Nnem sa for siden:

De har en annen artikkel som er ganske grei om lavkarbo også.

KimPossible sa for siden:

:rulleøyne jeg vet ikke om jeg skal grine eller le.... men jeg i allefall at JEG kommer til å fortsette med ketogent lavkarbo kosthold, har ikke tatt noe skade av det etter 9 måneder jeg i alle fall. Og det han skriver om nedsatt immunsystem på ketogent kosthold... bare tull for min del, jeg har aldri vært mindre syk enn etter at jeg la om kostholdet. Så det så. :ja:

Fisken sa for siden:

Jaha, denne artikkelen garanterer jo at du vil oppleve nedsatt hjernekapasitet og ingen ekstra energi.
Gjennomførte nylig en 15 timers maratonvakt (intensivsykepleier ved en nyfødt intensiv avdeling) som krevde mye, både psykisk og fysisk. Takket være kosten gikk dette veldig bra med både hode og kropp på plass. Ingen svimmelhet og uvelhet pga lavt blodsukker fordi man ikke fikk spist. Er sikker på at jeg holdt det gående på fettforbrenning med et jevnt og fint blodsukker.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.