< Tilbake til oversikten

Menstruasjon konstant?

wobblyface sa for siden:

Jeg har nå hatt blødninger i 8 dager strekk og er rett og slett lei.. Jeg skal ta en brasilianwax på mandag, og reiser til Kroatia på tirsdag..

Noen forslag til hvordan jeg kan " stoppe" blødningene i denne perioden? Hvis jeg fortsetter å ha blødninger merker jeg at ferien min kommer relativt til å bli "ødelagt" grunnet humøret mitt. Det jeg også ikke skjønner er HVORFOR jeg skal blø så lenge, de siste dagene har det vært lite blødninger men vil dette være langvarig? Vurderer å starte med en Nuvaring ( p-ring) vet dere noe om dette vil fungere?

Dolsi sa for siden:

:( har hatt mensen sammenhengende i 3 uker jeg nå og det er ikke noe tegn til at det skal ta slutt.
Møkklei

bittersweet sa for siden:

Hvis mensen endrer karakter og man plutselig blør mye mer enn man pleier, så går man til legen!!

LadyLike sa for siden:

Skriver under på denne.

Jeg har slitt med for mye mens i 2 år men skyldte på fødsel for 2 år siden.

Jeg har ekstremt lavt jernlager og det kan føre til at man blør mer (ond sirkel). Jeg måtte sette inn spiral i håp om at det hjelper.

Anbefaler dere veldig å gå til legen, hos meg er det både et jernproblem og noe hormonelt.

Isis33 sa for siden:

Jeg har gått på minipille i halvannen måned uten å ha problemer med blødning utover vanlig periode. Nå har jeg gått på lavkarbo en uke og fredag begynte jeg å blø (er i uke 2 på brettet). Vet at det er en vanlig bivirkning av tablettene, men syns det er veldig rart at jeg ikke har hatt det før jeg begynte på lavkarbo. Noen andre som har opplevd det samme??

halkatlala sa for siden:

jeg blødde 3 mnd i strekk fjord vinter. ble henvist til gynekolog som fant ut at det ikke var noe galt med meg, men det kunne komme av at jeg hadde slutta med p-sprøyte. fikk satt ny sprøyte og slutta å blø nesten med en gang :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.