Jeg har noen spørsmål ang ketolyse-kuren som jeg håper noen av dere kan ta dere tid til å svare på.
Tablettene som "følger med" kuren skal blant annet tas om morgenen. Hos meg er ikke morgenen før rundt elleve-tolv nå i ferien, og da blir frokosten fortært rundt halv ett. Er det greit å ta dem så sent, eller fu*ker jeg opp alt sammen da? (beklager uttrykket)
:veitikke:
Hvordan skal jeg fordele resten av tablettene utover? De som egentlig skal tas til lunsj (hvis jeg husker riktig), blir jo plutselig flyttet til middag osv.
Hva anbefaler dere meg å spise til frokost når frokosten er såpass sen? Middag blir rundt halv seks.
Håper virkelig noen vil ta seg tid til å svare en fersking. :)
En del av vitaminene og mineralene i tablettene hemmer opptak av hverandre når de tas sammen, det er derfor de er delt opp i forskjellige tabletter. Det er bedre å ta de til forskjellige måltider enn å ta flere sammen :ja:
Carisma: Oi, såpass, ja. Vil jo ikke risikere at det skjer. Da blir jo nesten noe av poenget borte.
Får vel heller prøve å ta dem med kanskje èn time mellomrom isteden.
Hiver meg på denne tråden.
Jeg følger jo ketolysekuren, men har gjort det kun ut ifra hva jeg har lest div. plasser. Har ikke bestilt noen form for tabletter, da jeg ikke var klar over hvilken retning jeg skulle følge når jeg startet. Jeg har tatt magnesiumtabletter kjøpt på apoteket i noen dager, og i dag var jeg og kjøpte meg multivitaminer med både krom,sink og selen i. er dette et greit nok alternativ, eller MÅ man ta disse ketolysetabletten av en spes. grunn?
Jeg har hittil etter 10 dager hatt mindre smerter (fibromyalgi og migrene) enn jeg har hatt på mange år. Har også som bonus gått ned en to til tre kg...noen som vet? :)
Jeg tar sink sammen med magnesium før leggetid sammen med c-vit siden magnesium opptaes bedre med disse og opptaket av sink hemmes av fiber i maten og opptaes best ved midnatt.
Jeg tar de to som er lik sammen, det hjelper på, fire ganger om dagen er jo håpløst.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.