mindreogmindre sa for siden:
Ser at de har fått ny lavkarb-butikk på Kongsvinger....må dra dit å kjøpe bringebær-syltetøy....og kanelkubbe....nam nam
Ser at de har fått ny lavkarb-butikk på Kongsvinger....må dra dit å kjøpe bringebær-syltetøy....og kanelkubbe....nam nam
Og må nesten ha jordbærsyltetøyet også...jammi :))
Morgenstjerna sa for siden:
Hva heter denne butikken?
Engledans sa for siden:
oj, snakk om luksus, 2 butikker så nære hverandre.Hvor ligger den forresten?
Lillemy71 sa for siden:
Er Spis deg slank som nå driver og åpner butikker (spisdegslank.no)
littleme sa for siden:
Kan de ikke komme til Trondheim?? :(
bevaremegvel sa for siden:
de kunne godt ha etablert seg i Rogaland også synes jeg :(
Engledans sa for siden:
Syns godt dere andre i landet kunne fått butikk og. Her er det 2 stk, med en 4-5 mil imellom.
Da kan jeg få mannen til å handle for meg i Kongsvinger, den på Flisa stenger så tidlig. Takk for info.
Lillemy71 sa for siden:
Nytter ikke så syte her inne på forumet, send mail til SDS, dess flere som spør dess større sjans er det jo for at de åpner butikker. I følge han som leverer SDS her så har de åpnet butikker der trykket har vært størst. Det kommer nok andre plasser etterhvert, men de skal jo ha livets rett også for å kunne åpne.
Har vært å kjøpt syltetøy i dag....og kjøpte mandelbrød med 2 karb pr 100 g...tror dere det var godt eller.....julaften :-) ....men det kommer kun til å nytes en gang iblandt...ikke hver dag nei....men brødskive med smør og bringebær....øynene var igjen da jeg spiste :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.