< Tilbake til oversikten

Hva man kan spise og drikke

Frøkendings sa for siden:

Håper jeg ikke er helt på cidertur nå, men jeg ser at flere (inkludert meg) spør om det samme, og i samme sjanger. Kan ikke vi lage en egen tråd der vi skriver absolutt ALT VI KAN spise? Dropp å skrive om det vi IKKE KAN spise?
Det står mye om det innpå her, men det er ikke lett å finne frem i "jungelen" og for en nybegynner er det ekstra vanskelig. Her kan dere slå dere løs med det dere måtte ønske av mat, drikke, alkohol, snacks, snop, frukt/bær, grønnsaker, kjøtt, fisk, søtt, salt og syrlig :) Ja, jeg vet dette er listet opp rundtom, men helt ærlig så er det ikke så enkelt å leite seg frem her siden det er så voldsomt med innlegg...Er det noen som er uenig, og mener at det fins en sånn tråd, så må dere bare slette denne :D Ville bare hjelpe nybegynnerene (meg inkludert)

Mamseen sa for siden:

Det kan komme litt ann på hvilke retning du følger det ;)

Furine sa for siden:

Kan denne hjelpe?

Frøkendings sa for siden:

Der var den ja :) Men den inneholder ikke absolutt alt! :) :)

Furine sa for siden:

Nei, det gjer den jo ikkje. Men kva er alt? ;) Ikkje for å kverulere altså men, men eg bur i Belgia, og her har vi til dømes ein del andre produkt og matvarer som eg et, som er lavkarbo, som folk heime ikkje har ide om kva er for noko ein gong. ;) Så det kan jo bli ei ganske enorm liste, alt i alt! ;)

(Prøver berre å forklare kva eg tenker.. Er nok litt miljøskada frå jobb - katalogisering etc etc...)

r.o sa for siden:

Skriv en liste selv om hva du tror du kan spise. Få heller komentarer på den. Tror ikke mange her vil bruke tid på å skrive ALT som jeg eller du kan spise, det er millioner av matvarer og kombinasjoner. Spis rent kjøtt, fisk, kylling, egg og bacon med litt blomkål og brokkoli til du har tilegnet deg kunnskap. Kunnskapen må du skaffe selv, men det tar tid!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.