< Tilbake til oversikten

[VIKTIG] Vi stenger helt plutselig!

HP sa for siden:

Det håper jeg, hvis ikke så vil jeg anbefale deg å skaffe deg noen andre planer enn å surfe på Lavkarbo.no :D For vi skal få nytt operativsystem på serveren vår.

Fredag etter kl 1600 vil vi få installert Red Hat Enterprise Linux 4, og tiden etter det vil vi bruke til å sette opp nødvendige programmer for å drifte serveren, samt gjenopprette alle filer og databaser.

Det innebærer at Lavkarbo.no ikke vil være tilgjengelig fra Fredag 8. april kl 1600 til tidlig lørdag. Videre igjennom helgen vil vi også ha kortere nedetid i forbindelse med installasjon og oppsett av nødvendige programmer.

Innlegg skrevet fredag etter kl 1500 kommer kansje ikke med etter oppgraderingen.

Dette er et enestående nettsted! Takk for at du er med å gjøre lavkarbo.no til akkurat det vi er! :ja:

Planlegg helgen! Det er vår! :D

Mila sa for siden:

:eek: :eek: :eek: :eek: Ja akkurat tyypsik når jeg har frihelg det ja... mumle mumle

Neida :D Kan nok finne andre ting å ta meg til:)

Bare gjør lavkarbo bedre du HP... (dersom det er mulig...?;) :D )

boble sa for siden:

Flaks for meg,da...Skal jobbe på lørdag og skal ha busdag for kjæsten like etterpå Også skal jeg UT på byn og lage litt moro. Vi ønsket oss barnepass i bursdaggave,så vi fikk slippet ut litt damp...
Gleder,gleder meg....Trallalallala..Syns vi fortjener det,vi...
Og på fredag er dt jo Idol,og det er god trøst.

Aline sa for siden:

uæææ! ok, puuuust, dette går fiiiint , sånn,ja... rolig, bra ....

;)

takk for alt dere gjør for oss!!

en liten helg skal vi overleve!!!

:klem:

Anne sa for siden:

:eek:

Amica sa for siden:

Oh, no..finne seg planer for helga :eek: :rolleyes: (meen, aalt for at ting skal bli bedre :p )

Nille sa for siden:

Å hjææææææælp :eek: ringer mor og spør om vi kan ta middagen hos dem på fredag kl 1700 istedenfor lørdag

HP sa for siden:

Vil bare minne dere på denne jeg :snill:

Summer sa for siden:

Åh, planer om hente poden tidlig fra barnehagen?

Mila sa for siden:

*vil ikke vil ikke vil ikke huske på...:( *

Får ta å skrive den der teite norsk-stilen min jeg da... å pakke til osloturen..
*hate norsk-stil altså...:( *

Alfie sa for siden:

Skal nok alltids få helga til å gå, ja - det er jo vår :)

HP sa for siden:

Ikke før oppgaven er levert ;)

Summer sa for siden:

Lykke til da..:) :klem:

Begod sa for siden:

Ja, jeg har planer:cool: .

HP sa for siden:

Takk

Bare 1 oppgave igjen nå :o

Summer sa for siden:

:stortsmil :D Tikk tikk tikk... :p

Dere er så flinke så! :ja:

boble sa for siden:

ÅÅÅ,plutselig var det veeeldig nærme det døgnet vi må klare oss uten...

Fikk litt panikk,kjenner jeg. Har et innlegg oppi her som var veldig positivt,men føler ikke sånn nå..:hylgrine:
Da må jeg jo bruke kvelden på å rydde da...huff..
Kjærsten blir fornøyd da. Han syns jeg tilbringer litt vel nye tid med dere..Skal jammen ikke si noe om at siden er nede,jeg..bare late som om jeg velger å avstå ..
Billig kred..Veldig ufint..:_plystre:

magdalena sa for siden:

:eek: :eek: :eek: Hva skal jeg gjøre nå da?Frihelg og greier...:eek: :eek: :eek:

magdalena sa for siden:

Var forøvrig bra jeg så denne ellers hadde jeg nok blitt rapegal når jeg hadde forsøkt å logge på senere i dag.

mofe sa for siden:

Blir det ikke stengt allikevel?

Mila sa for siden:

Har jeg å begynt å lure på:confused:

MHM sa for siden:

Ja, her var det jo skikkelig stengt..... :p

Silvandar sa for siden:

Bare treige amerikanere som må starte showet for oss, sålangt har så ikke skjedd :)

Amica sa for siden:

Aha..Betyr det at..jo lengre tid det tar før dem kommer igang, jo lengre tid blir det borte? :( Jaja, er jo ikke så ille til nå..Har snart noe å gjøre så :D

HP sa for siden:

forumet er nok oppe å går igjen i natt/morgen ;) Selv om det nok blir noe nedetid i løpet av helgen, så stenger vi ikke helt :)

Amica sa for siden:

Det var flott å høre HP, kjedelig å forvente seg en heeel helg uten LavKarbo :rodme: (Ikke min feil at jeg trives så forbasket godt her :D )

Silvandar sa for siden:

Siden våre kjære venner amerikanerne ser ut til å ha glemt oss, så ser det ut til å at installasjonen blir utsatt til imorra. Jeg tar jevnlige backups (hver time, stort sett) av alle data som postes her nå, så bare post ivei inntil videre.. :)

Vi forsøker å sette igang 11:00 imorra lørdag, men det kan bli noe seinere. Vi har ikke fått tilbakemelding på den nye tiden enda.

.. Men det skal bli så bra nå :)

Summer sa for siden:

Stilig overskrift det ble endret til. :D

Amica sa for siden:

Hva innebærer denne oppdateringen egentlig? Er det noe som skjer maskinelt liksom? Gjøre det på natterstid da :D Er det ikke dag i USA når det er natt her uansett ? :o Tihi..Neida...

Bra du tar backup Silvandar!! Satt akkurat å tenkte på om alt plutselig bare ble borte..Det hadde gjort seg :p

:klem:

Silvandar sa for siden:

Sånn røft:
Blir reinstallasjon av maskinen (Slette harddisken og installere alt på nytt og legge tilbake det vi vil ta vare på, som mange har vært gjennom) - og grunnarbeidet for dette blir gjort av amerikanere.

Såå blir det opp til oss her hjemme å få på plass nye programmer/infrastruktur som såå igjen vil gjøre det greiere å få på plass de nye lavkarbo.no(og andre)-tjenestene som er på gang og slik, og deet blir bra :)

Amica sa for siden:

Aha..det hørtes vanskelig ut :D Bra dere er noen fkupinger - det der hadde ikke jeg klart fnise

Stå på, dere gjør en god jobb :ja: :o

Karin sa for siden:

It's a tough job, but someone's got to do it. Jeg er glad for at noen gjør den. På samme måte som at jeg er glad for at noen er hjernekirurger, og kriminaletterforskere, og sånt...

HP sa for siden:

Oppdatering: Nå kan det se ut som at amerikanerne ikke får gjort noe før etter kl 2300. Jeg har bedt dem om å ta det så snart som mulig, så jeg håper det kan bli plutselig etter kl 1500 engang... Selv om jeg har min tvil... :rolleyes:

Vi kjører backups hver hele og halve time nå.

Arbeidsoppgaver som å formatere harddisker og installere OperativSystem, er visst ikke oppgaver som planlegges... :rolleyes: :rolleyes:

1: Hva gjør du på da?
2: Jeg? Sitter nå her å kjeder med...
1: Hmm, skal vi spille kort?
2:Nei, det gidder jeg ikke.
1: Se på TV
2: Nei, der er bare repriser...
1: Øhh... Kom så går vi å legger inn nytt Operativ System på en server!
2: Kult! :cool:

Men seriøst - de har sikkert nok å ta seg til............... :snill:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.