Synes ikke dere at den er litt "snill" med karbene? I dag har jeg lagt inn alt jeg har spist, endte på 19 karber. Selv har jeg regnet meg frem til nærmere 30, jeg har holdt på med lavkarbo i 5 år, (av og på mellom 2 graviditeter), og jeg føler vel at jeg har ganske bra "koll" på karbene. Tør liksom ikke helt å stole på diett.no, kjenner jeg...
Tror hele opplegget er basert bl.a. på at folk legger inn varer selv også blir disse "publisert" til alle (pluss en del som er hentet fra ulike tabeller). Derfor er det viktig og legge inn mest mulig nøyaktige opplysninger om merke, f.eks om det er Tine, Synnøve Finden osv. Og når det gjelder f.eks avocado så finnes det ihvertfall 2 forskjellige typer med ulikt kh innhold. Var ihvertfall slik for en stund siden da jeg selv brukte diett.no
Ift matvareutvalget er jeg uenig, og derfor betalende medlem av somebody.no. Synes også de treffer bedre på karber og trening.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.