Helt siden jeg var liten har jeg ELSKET vann. Jeg elsker å være i vann og kunne sittet i et basseng i en uke i strekk. :rolleyes:
Det er jo den aller beste treningen som finnes omtrent, og det er vel en av de få treningsformene jeg vet jeg hadde klart å holde meg til uten å falle av lasset, for jeg hadde gledet meg til hver eneste trening!!
Problemet er at jeg veier over 100 kg, og ser ikke ut i måneskinn! Cellulitter, strekkmerker og fett om hverandre. :eek: :eek:
Så jeg tør rett og slett ikke å gå i svømmehallen.... Tør ikke vise meg i badedrakt!!
Jeg kunne gått tidlig på morgenen når det er lite folk og helst eldre, men jeg har jo ingen som kan passe vesla imens.
du ? jeg tør å si at så og si ingen vil bry seg om hvordan du ser ut i badedrakt!!
og om noen skulle komme til å ha en mening om det, vel, drit i dem!!! :)
Jeg har ei venninne som jeg kunne gått med, men hun bor i Stockholm (flyttet dit for halvannet år siden) og flytter ikke hjem igjen før til jul. Men jeg kan jo kanskje spørre noen andre... Kommer ikke på noen akkurat nå.
Jeg vet de fleste sikkert driter i det, men allikevel... Jeg HATER det. Men det er jo min egen selvtillit jeg må jobbe med! Jeg har vel for pokker like mye rett til å være i svømmehallen som alle andre!!! :grrr: :D
Tror det egentlig bare er å hoppe i det, første gangen er jo verst! Men så var det den pokkers badehetta da. :eek: Ser ut som conehead i den med alt det tykke håret mitt hehehehe.
SÅ flinke dere er - synes heller ikke du skal tenke på det. Er så greit når man kommer seg under vann. Nå skal vel ikke jeg snakke, jeg har ikke vært i basseng på mange år (og er bare 20 år :( ). Tør heller ikke..(kan driste meg om jeg får gå i shorts og overdel). Men har aldri hatt det i basseng, bare en sjeeelden gang med utebading.. Så jeg skjønner absolutt av du føler det litt "ekkelt". Du får jobbe litt med deg selv metalt..:o Klart du har like mye rett til å være der som andre. Toppers trim! Stå på:visemuskl
Åh, svømming! Verdens aller beste trim! Men jeg tør heller ikke, for her er det bare åpent for offentlig svømming på tidspunkt når jeg ikke kan være der, og selv om jeg har nøkkel til svømmehallen tør jeg ikke svømme alene! Jeg ønsker meg en badevakt "on call". Har nesten det da, men DET er nesten for godt til å være sant, DEN flotte unge mannen, veltrent og superkjekk, som også pleier å snike seg inn i svømmehallen når den er steng for offentligheten, og som gjerne vil at jeg skal svømme samtidig som ham. Så jeg vet ikke helt hva som er skumlest, svømme alene eller svømme sammen med en superkjekk supertrent superbadevaktfyr?
Hmmm, hva kan vi kalle en badevakt "on call"? "Callguard"?
Muskat - som for den gode sakens skyld snart må overvinne sjenansen
Må si meg enig med de andre ovenfor her,jeg. Og når du tenker på det,hvor mye er du egentlig over vann når du er i svømmehallen. Egentlig ganske lite,ikke sant.
Og i garderoben får du bare heve deg over det Husk av vi mennesker har så forskjellig oppfatning av alt. Kanskje du ser på deg selv med strengere briller enn dine med-badere gjør1? .Du har jo like stor rett til å være der du som de andre. Kanskje du treffer noen hyggelige mennesker og. Vanskelig å finne ut av om du ikke prøver,iallefall.
Og du har jo så godt av det,både for treningens skyld og for trivselens skyld.
Så legg alle innvendinger på hylla og våg å prøve.!
Et råd for å minimalisere tiden du tilbringer over vannet er å ha skiftet til badedrakt hjemme. På den måten kan du bare flå av deg klærne å løpe gjennom dusjen og rett i bassenget.
[size=3][/size]
Lykke til ,Iset.
Det er så fantastisk å gå i svømmehallen, den er den beste kuren mot dårlig selvtillitt i dagens samfunn hvor alle glossete magasiner er fulle av overtrente sylfider. Det er noe herlig jordet over å tusle rundt i garderoben å se på alle fasonger, fra knokkeltynne til de lubne, gravide med struttemager, noen med hårete ben og imponerende bikini-bush-towns, gamle, skrukkete damer med 25 år gammel baderdrakt; alt, alt finner du der, kom deg uti, Iset!!! :)
Var på damesvømming i går, det var kjempegodt. Dempet belysning. Svømte masse, steambad og boblebad. har vondt i muskler i dag som jeg ikke viste jeg hadde.
Kjempeartig SKAL DIT FLERE GANGER
jeg ble så glad Iset når jeg leste at du ikke ville la dette stoppe deg fra å gjøre det DU vil! Og så lurt å gå sammen! Og som andre her sier; du vil nok se at ikke alle andre heller er helt strømlinjeforma...
Ja, det hørtes flott ut! Kom dere i svømmehallen! Jeg er ikke heller noen "småjente", men har gått på svømming uansett hvordan jeg har sett ut! :p Det er jo bare herlig! De første årene gikk jeg i svømmehallen og senere i varmtvannsbassenget. Dere vil snart finne ut at der er litt av hver å se! Kos dere!:)
Jeg synes du bare skal kaste deg ut i det!Jeg vegrer meg selv for å gå i basseng,men det er jo ikke mye folk får sett av deg egentlig.Jeg tenker ikke så mye på det i garderoben,men i det jeg skal i/opp av bassenget.Det er da jeg føler alle glor.Men det er selvtilliten en må jobbe med,ja,for hvor mye ser du på andre egentlig?Jeg pleier å ta et raskt overblikk,og hvis alle gjør det,er det jo ingen som glor/kikkem på deg heller..;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.