Frokost: sånn ca 3 nannas knekkebrød med skinkeost og 2 små cherrytomater (knekkebrødene knakk når jeg delte dem opp etter bakst, og ja, jeg brukte pizzahjul før steking ;) )
Lunch: smørgrøt
I dag har jeg så langt spist 3 speilegg og fire strimler bacon (80 gram), 1 tomat og litt agurk + masse persille over:D
2 1/2 plate CC-vafler med nyrørt jordbær
Stekte osteskiver og paranøtter som "trøst" etter å ha vært hos legen
3 kopper kaffe med fløte
0,8 l vann med sitronskiver
Skal øyeblikk spise en kyllingfrikassè til middag, og så blir det Himmelsk Lapskaus til dessert.
Jeg teller ikke kalorier, men tar en sjekk av og til der jeg ser på både karber, protein og fett fordelingen + at jeg får i meg nok kalorier.
I dag har jeg spist
Fokost: 1 lavkarboknekkebrød med meierismør, skinke og 1 hardkokt egg.
1 krus koffeinfri kaffe med kremfløte.
Lunsj: det samme som til frokost
Middag: salat av: issalat, ruccola, cherrytomat ( 5 stk9, hvitløk, purreløk, jarlsbergost i marinade. ( bare noen få biter) og svinefilet.
Passet på å tømme litt av marinaden fra osten over salaten for å få mer fett i den.
Mellommåltid: 1 krus koffeinfri kaffe med kremfløte.
Nå skal jeg trene, så blir det nok kvelds når jeg kommer hjem. Lavkarboknekkebrød med egg da også vil jeg tro :D
Graver opp denne, syns vi trenger en aktiv tråd for de som ikke går på ketolyse også! Noen fler som er enig? :)
I dag har jeg spist..
Frokost: kesam med kokosflak, div. frø og kakaonibs
Lunsj: 1 atkins bar
Middag: Gobi Masala (indisk blomkålpanne) med quorn biter, løk, paprika og blomkål (dytta i meg en HEL blomkål.... :eek:)
Frokost: 1/2 hurtigknekkebrød (middagstallerkenstørrelse) med smør og masse kvitost og paprika.
Middag: Svineribbe med rødkål og sellerirot/blomkål/brokkolimos
Kvelds 1/2 beger med CF med valnøtter og heimelaga bringebærsyltetøy
Frokost: 1 lowcarb rundstykke med masse av graddost oppå.
Lunsj: 1 nakkekotelett med hjemmelaget surkål
Middag: God porsjon hjemmelaget tomatsuppe (ordentlige tomater ja), reven Jarlsbergost og 2 egg oppi.
Kvelds: 1 stk brødskive med mye reker/majones samt 2 finske skinkeskiver.
stappmætt!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.