< Tilbake til oversikten

OPP i vekt. Æsj!

Andrine84 sa for siden:

Mine veiedager er tirsdager, og i dag viste vekta +400g, forrige uke viste den +500g!
Synes det er skikkelig demotiverende og trasig.
Den siste uka vet jeg at jeg har spist for lite fett, så det skal jeg gjøre noe med. Jeg har heller ikke spist grønnsaker, men har spist litt salat..

På søndag haddde jeg er vel overtenkt sprekk. Var i barnedåp og spiste kaker. Da hadde jeg kommet meg gjennom en konfirmasjon, 17. mai, 2 bursdager her i huset, kaker på jobb og en tilstelning til uten å sprekke så jeg bestemte meg for at jeg fortjente det..! :p

Helt siden jeg begynte på ketolyse for 7 uker siden har jeg vært flink å gå tur, men de siste ukene har jeg også vært i treningsrommet på jobb hvor jeg har brukt romaskinen og trent styrke.
Jeg kjenner nå at jeg begynner å få litt mer muskler.
Vet jo at muskler veier mer enn fett, men kan det være så mye??
Det plager meg litt med vektoppgang, men samtidig så har jeg tapt meg i cm.
Fra jeg begynte har jeg tapt 6 cm rundt magen og den siste står for 2 av de cm.
I bunn og grunn er det jo det som er viktig for meg, ikke hvor mye jeg veier..

Euphita sa for siden:

Syns du resonerte deg godt frem i innlegget ditt, til både svar på hvorfor du ikke har gått ned, og hva du skal fokusere på ;)
Du har skeiet ut med høykarbo og spist for lite av både fett og grønsaker, og du har bygd muskler OG du har gått inn i cm ;)
Stå på videre :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.