< Tilbake til oversikten

Hei ... Igjen ...

Linuz sa for siden:

Ja, da var jeg tilbake! Etter nesten 1 års fravær.... :o
Long story short: Jeg begynte på lavkarbo i fjor sommer og gikk raskt ned en 5-7 kg. Jeg hadde en utvidet sommerferie mellom jobbytte og goood tid. Lavkarbo er det første som virkelig har funka for meg og jeg var optimistisk!
Så; ny jobb, stress, lite tid, raske måltider, stillstand og poff falt av lavkarbovogna.... Har hatt et år der jeg langsomt har gått opp igjen, holdt meg nogenlunde slank til jul, så har det gått nedover (eller oppover da).
Vel, jeg begynte å trene i februar og trivdes med det. Har nå skadet hælen og satt her, feit og jævlig.... hva gjør jeg nå? Mannen sier på spøk; "du får slenge deg på baconspisinga igjen!"

Så, som sagt, så gjort. Jeg veier nå.... ca. 108-109 kg og første delmål er under hundre.
Jeg kommer til å trappe ned til under 20 karbo/dagen i løpet av en ukes tid, håper sukkerabstinensene ikke blir for ille og at magen ikke slår seg for vrang....
I can do this! Vil dere heie på meg?

:)

utolmodig sa for siden:

jepp!! :heia: :)

Charlott sa for siden:

Klart vi blir med å heier! :heia: :heia:

ekenna sa for siden:

:heia:Velkommen tilbake, Linuz! Og selvfølgelig vil vi heie på deg!:heia: Ønsker deg masse lykke til :)

Imp sa for siden:

Hurra!! Dette skal gå supert, heia heia!! Har selv vært 104 en gang, så dette klarer du!!
Og velkommen tilbake :klem:

Tufso86 sa for siden:

Heia heia!! Håper du klarer det!

Linuz sa for siden:

Takk!
Kjenner abstinensene slå inn her allerede; jeg vet det kommer til å bli en tøff første uke... men så! Den som venter han skal få.... :)

fett-nok sa for siden:

Heier for harde livet :heia: :heia:
Veide selv 104 i september 2010, i dag veier jeg 82 så jeg VET det er mulig:)
Det jeg er mindre sikker på er om denne stillstanden snart gir seg.......hmmmfffppp!!!!

Som sagt, jeg heier og klapper :heia:

manebane sa for siden:

:goodluck: :heia:

Mette B sa for siden:

Jeg er med og heier på deg :heia:

Linuz sa for siden:

Takk ennå en gang for heingen!

fett-nok: Jeg kjenner at jeg blir både glad på dine vegne og sint på meg selv når jeg leser det du skriver. Jeg veide 105 i fjor og gikk ned til 99,5. Tenk hvis jeg hadde fortsatt... da hadde jeg kanskje vært der du er nå? Men det nytter ikke å dvele ved det som kunne vært. Her går veien fremover. Gleder meg til å veie meg neste uke. Jeg er varm i kroppen og magen knurrer, samt at jeg tisser masse - gode tegn!

Dag 3-4 nå, sliten og svimmel, men jeg vet det gir seg når jeg er blitt avruset fra sukkeret.... :) :p

fett-nok sa for siden:

Been there, done that:)
Veide 97, gikk ned til 79, holdt meg der lenge, før jeg kjørte karusell litt opp og ned, havnet til slutt på 104 og ble der. Så jadda, jeg skjønner følelsen din.
Men........det var først da jeg ble skikkelig forbanna at jeg fikk resultatene og viljen til å holde på.

Sender over en god motivasjonsklem :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.