< Tilbake til oversikten

Bloggen til Lenabeatrice - VIRUS?

sirib sa for siden:

IIK! Antivirus-programmet mitt blokkerte akkurat lenabeatrice sin blogg, pga virusfare. Noen andre som får dette? jeg bruker AVG-virusprogram

Sanney sa for siden:

hm.. avg maste ikke om virus hos meg tidligere idag, men nå gjør den det... merkelig

Ninasju sa for siden:

Skjedd hos meg også! Hva skjer? Kommer ikke inn på siden, den er helt hvit. Jeg bruker Microsoft security. :confused:

superida sa for siden:

her og... har avg....

Julie sa for siden:

Ditto!

(Leser i utgangspunktet ikke bloggen hennes, men ble så nysgjerrig... :p :lol:)

arnakristin sa for siden:

Hei,
Jeg har googla litt vedrørende lavkarbo, får da selvfølgelig opp linker til mange av Lena Beatrices innlegg på hennes blogg. Jeg kommer inn på allt utenom forsiden, den er bare helt hvit – jeg får ikke opp noe virus varsel…

Georgine sa for siden:

Det ser ut som hun kan være under hacking akkurat nå, ser på FB at hun jobber med saken.

LenaBeatrice sa for siden:

Har fortløpende kontakt med Suppert, de tror muligens bloggen er "under attac" Security team ser på det nå.

Dette skjedde i løpet av to timer da jeg gjorde helt andre ting enn å sitte ved dataen, har heller ikke gjort noe unormalt i dag, med bloggen.

Drømmepie sa for siden:

Håper det ordner seg :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.