< Tilbake til oversikten

FiberRik eller Rugsprø?

ida petrine sa for siden:

Hvilke av disse tyr dere til i nøden? Er mindre karbohydrater i Fiberrik tror jeg... ??

Kitt sa for siden:

Fiberrik er mitt valg! :D

Imp sa for siden:

Samme her. Kjekt når man har NULL tid til å lage noe. Men nå har jeg egentlig begynt å spise bare osteskiver, skinke, agurkskiver osv isteden da. Det tar kortere tid enn å smøre et knekkebrød faktsik.

Camomilla sa for siden:

Samme gjør jeg. Mannen min så veldig rart på meg første gangen jeg skulle ha noe mettende i farta og var tom for nannahknekk; smør på ost, lissom??? Men det er superraskt og enkelt (om man liker ost og smør, da), metter godt og sammen med spekeskinke eller annet kjøttpålegg blir det et fint måltid :)

Tullo sa for siden:

Hvor kjøper dere fiberrik? :)

Jabba sa for siden:

REMA, ICA og MEGA har iallefall Fiberrik

Tullo sa for siden:

Oki takk for svar ;) Skal leite etter det neste gang sånn at eg har det til frokost dei dagene eg virkelig ikke har tid eller vil ha egg! :P

Hamster59 sa for siden:

Er ikke så glad i fiberrik, synes de minner meg om sponplater. (Uten at jeg har noe særlig erfaring med å spise akkurat det..) Knekker gjerne en bit rugsprø og tar en solid bit ost oppå.

fett-nok sa for siden:

+OBS, Rimi og meny.......tror de har dem overalt omtrent snart.

ida petrine sa for siden:

Jeg pleier å lage nannahs knekkebrød, men syns det er kjekt å ha noe i skapet til den dagen det plutselig er tomt for "alt"...

Så smaker Fiberrik veldig godt også :)

kjerstiva sa for siden:

Fiberrik med solsikkefrø har mindre karber enn den med Blåbær og tranebær. Men bruker begge daglig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.