Ullabulla sa for siden:
Jeg har tenkt meg å kjøpe Wii Fit Plus.
Er det noen her som har erfaring med dette? Det hadde vært fint med noen positive og negative tilbakemeldinger før jeg kjøper så dyrt program.
Ullabulla sa for siden:
Jeg har tenkt meg å kjøpe Wii Fit Plus.
Er det noen her som har erfaring med dette? Det hadde vært fint med noen positive og negative tilbakemeldinger før jeg kjøper så dyrt program.
Jabba sa for siden:
Synes det er kult jeg..
Men jeg har ikke Wii lenger så hvis du vil kjøpe mitt brukt er det bare å hyle ut....
Cyan sa for siden:
Om det er treningsutbytte du er på jakt etter ville jeg heller kjøpt Wii Active 2. Jeg har Wii Fit Plus og Wii Active og syns helt klart at Wii Active gir den beste treningen, og 2'ern skal visst være meget bra. Vurderer å kjøpe den selv.
Kanutten sa for siden:
Manuellputten min sa at wii har noen fabelaktige yogaprogram/spill som jeg skal kjøpe når jeg får tid og råd. Wii er morsomt! :heia:
Furine sa for siden:
Når eg får plass til det skal eg byrje med wiien igjen. Det er moro! No er det litt for mykje flytting på ting for å få spelt, så då blir det ikkje. Eg likte godt boksedelen på Wii fit i alle fall.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.