Jeg prøver å gjøre innleggene mine litt stilige som så mange av dere klarer..men dengang ei :confused: Jeg har lastet ned "emoticons" på dataen, og testet det ut i journalen. Alt som kom opp var en drøss med rar skrift, sånn som dette :
de digre smileys'ene er jo bare irriterende.. og med reklamedelen nederst så tar det unødvendig stor plass og mye scrolling. ikke morro for oss med vonde hender :p
finnes det ikke en måte å bare få smileysene og ikke den reklamegreia nederst?
Jeg syntes de er stilige iallefall :D Og jeg bruker de NÅR jeg vil! Men kan være enig i at reklamen kunne vært valgfritt..jaja, kan ikke få alt en vil her i verden Vi får bruke de vi som liker de..hihi
Den reklamen kan dere slette før innlegget sendes :ja:
Jeg brukte de der sjøl før, men det ble virus på maskina av de. ( Mange som fikk virus av de en periode)
Slike store smilys kan brukes i journaler og "kose innlegg", men i tråder i det åpne forumet, med råd og div. behøver man ikke bruke så store. Da er det jo uansett budskapet som skal formidles :ja:
Med bl.a tanke på de som sliter med armer og muskler og syn, så er det greit at slike innlegg er ryddige og "rolige" :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.