< Tilbake til oversikten

Emoticons i innlegg

Frøkendings sa for siden:

Jeg prøver å gjøre innleggene mine litt stilige som så mange av dere klarer..men dengang ei :confused:
Jeg har lastet ned "emoticons" på dataen, og testet det ut i journalen. Alt som kom opp var en drøss med rar skrift, sånn som dette :

Hva gjør jeg galt??

Bøtt sa for siden:

Mine ligger oppe på oppgavelinjen på datan min så trykker jeg der og finner smilyen jeg skal ha...

Frøkendings sa for siden:

Det gjør jeg også, men det kommer opp en drøss med bokstaver isteden??

Bøtt sa for siden:

Hm merkelig...nei da vet ikke jeg asså.

Conjurier sa for siden:

For å være ærlig synst jeg ikke det ser særlig bra ut...

Sanney sa for siden:

de digre smileys'ene er jo bare irriterende.. og med reklamedelen nederst så tar det unødvendig stor plass og mye scrolling. ikke morro for oss med vonde hender :p
finnes det ikke en måte å bare få smileysene og ikke den reklamegreia nederst?

Karissima sa for siden:

Du kan gå inn her f.eks
og bare lime inn den smileyen du vil ha etterhvert som du trenger dem :D

Sanney sa for siden:

jeg bruker dem da ikke. og kommer aldri til å gjøre det. men jeg må jo scrolle forbi alle andre som gjør det :p

Bøtt sa for siden:

Synes de er skjønne jeg.Smaken er som baken!:):D

mofe sa for siden:

Stilig? Ikke spesielt.

Irriterende? Så absolutt!

Karissima sa for siden:

:ja: :D

Bøtt sa for siden:

Stilig er de nok ikke, men vist noen irriterer seg over noen smile fjes så er jo det synd for dem.Ikke store greiene å bli irritert over vel:D

Men man kan jo bli irritert over så mangt:ja:
Vart du irritert no:lol:

[img]http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1[/img]

Karissima sa for siden:

:lol:

Gerd sa for siden:

Den reklamen kan dere slette før innlegget sendes :ja:

Jeg brukte de der sjøl før, men det ble virus på maskina av de. ( Mange som fikk virus av de en periode)

Slike store smilys kan brukes i journaler og "kose innlegg", men i tråder i det åpne forumet, med råd og div. behøver man ikke bruke så store. Da er det jo uansett budskapet som skal formidles :ja:

Med bl.a tanke på de som sliter med armer og muskler og syn, så er det greit at slike innlegg er ryddige og "rolige" :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.