HP sa for siden:
Jeg bare lurer på om dere får penger igjen på skatten? :snill:
Ja, selvangivelsen ankom idag :eek:
HP sa for siden:
Jeg bare lurer på om dere får penger igjen på skatten? :snill:
Ja, selvangivelsen ankom idag :eek:
Musti sa for siden:
Kommer ikke før seinere i uka her.
Blir vel som vanlig :mad:
[color=#006400][/color]
Hvordan gikk det hos dere da?
Anne sa for siden:
:eek: *Anne vil hjem NÅ* Hvordan gikk det med skatten din da HP?HP sa for siden:
Har stemt :D
Musti sa for siden:
Anne er i "ivrig" modus :p
boble sa for siden:
Good for u!!
Nøkkelen til postkassa mi er å spiller golf,den så må smøre meg med tålmodighet,jeg
Anne sa for siden:
*Anne skynder seg å rette skrivefeil*:eek:Aline sa for siden:
oiiii, jeg er spent!!! :)
ifjor fikk jeg 11.000 :eek: :eek: så jeg tror ikke jeg klarer å toppe den ...:p
men litt hadde jo vært fint ;)
Musti sa for siden:
Åååå nei a .... ikke gjør det a .... er så koselig med sånne "ivrige" kommentarer!!! :love: :klem:
Anne sa for siden:
Og det er det bare en som har gjort:p Så deilig. Alltid godt å få igjen, selv om en har beregnet det aldri så mye. Jeg har regnet ut at jeg skylder:oAnne sa for siden:
:lol: Gjort det, for tenk.....Musti sa for siden:
Grattis HP!!!
Albertine sa for siden:
Jeg har ikke regnet ut noen ting jeg, håper bare blindt at det drysser noen små kroner på meg i år. Fikk megabaksmell i fjor, og det frister ikke til gjentakelse akkurat.
Anne sa for siden:
:nei: ikke no' i posten her i dag....
Albertine sa for siden:
Ikke i posten her heller. Kanskje postmannen har snødd inne?
Aline sa for siden:
ikke hos meg heller.... :nei:
Mila sa for siden:
Pappa årdner med min :D ser det jammen meg ut til at jeg får noen penger igjen ja:D :D :D Han sa vartfall det så:D
Muskat sa for siden:
Aner ikke! Men betaler som regel 50% på alt ekstra jeg tjener, for å ikke risikere baksmell. Det jeg får igjen forsvinner nemlig til å betale det den andre halvdelen av familieøkonomien vanligvis skylder...
Muskat
Fedonisten sa for siden:
Det får jeg sikkert ikke. Men jeg har ikke frist før 31. mai jeg da.... til å levere inn altså..... Får sikkert beskjed fra regnskapsføreren min om hvordan ståa blir etterhvert.
sukk
Drømmepie sa for siden:
Jepp jeg fikk igjen 3500 kr og er kjempe fornøyd. Desverre fikk sambo restskatt på 17000 så mine penger blir brukt til det beløpet.... Uff stakkars mann...
Aline sa for siden:
auda, det svir!! :(
Cecilia sa for siden:
Jeppsann!! Pluss i år også:D
mofe sa for siden:
Har ikke fått min enda, jeg..
magdalena sa for siden:
Har heller ikke fått :( Er så spent!
Kristian sa for siden:
Er det ikke deg det er synd i da som har en sånn mann:confused: Vel, han slo meg bare med 300Kr og ikke var det mye hjelp i fra kona heller for hun må også betale.noen tusenlapper:eek:
Begod sa for siden:
Fikk igjen i år også, ser på det som litt ekstra sparing og det er jo bare lekkert å få feriepenger + penger igjen på skatten.
Gamla sa for siden:
Heldigvis fikk jeg igjen nesten 4000kr! Det kommer vel med det!:D
mabe sa for siden:
Jeg får igjen nesten 10.000 + kanskje litt til for laseroperasjoen på øyenen mine jeg hadde i fjor.....de sier at jeg kan få igjen mellom 7-8.000 av de 30.000 jeg ga for operasjonen så tiden får vise når de har lest ligningen min.....:o
magdalena sa for siden:
Fikk igjen 15000 i fjor,håper at det gjentar seg i år...Ingen selvangivelse idag heller..
Muskat sa for siden:
JA! Begge to fikk igjen, den andre halvdelen hadde ikke betalt for lite for en gangs skyld! Ikke så voldsomt mye, men det kommer til å merkes at vi ikke driver og betaler på hans baksmell når feriepengene kommer.
Hva skattepengene skal brukes på? Ny sykkel til tenåringsgutten! Han sykler desidert mest, og han har den dårligste sykkelen. Nå kommer det selvsagt av at den er helt utslitt og vi ikke ville kjøpe ny fin sykkel før han var utvokst, men nå tror jeg ikke sykler kommer i større størrelser enn det han trenger...
Muskat
Amica sa for siden:
Jupp, jeg fikk igjen halvparten av det jeg hadde betalt! (ikke snakk om mye, men) Og dette var kjempe godt, for helt fra til Mandagen hadde jeg faktisk GLEMT alt som heter penger og skatt, så jeg har fått noen penger å rutte med jeg ikke husker på :rodme:
Da kan jeg kjøpe meg en bukse som passer :D :stortsmil ...bare ikke før 24. Juni..:(
Anne sa for siden:
Baksmell de Luxe....:o
Aline sa for siden:
au, da!! trøste :klem:
Nille sa for siden:
....... jeg har betalt kr. 1000 ekstra skatt pr mnd så jeg vil iallefall ha litt av detigjen ! I følge ligningsvesenet har jeg ikke gjeld, så når jeg får påført min halve million sitter jeg vel igjen med det jeg har betalt for mye ! :p
Begod sa for siden:
Det er lurt å betale inn litt ekstra i mnd, selv betaler jeg 500 kr ekstra.
OG ikke minst , husk å gå skikkelig igjennom det som ligningskontoret har gjort , det er slett ikke alltid det er rett.
magdalena sa for siden:
Ennå ikke fått noe selvangivelse!!Vi er plaget med folk som snoker og åpner posten vår,så er den ikke kommen i morgen må jeg etterlyse den,og ikke minst kjøpe hengelås.Makan til frekke folk!
charmy sa for siden:
jap fikk litt tilbake:) , ikke så mye, men har jobbet bare 5 m i fjor og betalte ikke så mye skatt. Mannen fikk mye tilbake, nesten 30 000 så det blir en fin ferie:rulleøyne
Albertine sa for siden:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
løper fram og tilbake som en galning
Mila sa for siden:
:p :p Og DET vil si att du fikk igjen noe ja:)
:klem:
Albertine sa for siden:
;)
magdalena sa for siden:
Ble skyldig seks hundre,men har endret endel og føyd til,så kanskje det blir noe til syvende og sist.Men tar ikke det så tungt,forventa adskillig verre!Sambo får 22000 tilbake,og det blir bra det! :p
Aline sa for siden:
jaaaaaaaaaaa! jeg fikk igjen!! :)
da får jeg råd til husleien denne sommeren phu
mofe sa for siden:
Jeg fikk igjen 600,- :p
sommerfugl sa for siden:
fikk 2000 jeg :D ..mye for en stakars student... :p
TheOnly sa for siden:
Jada, jeg fikk penger igjen.... Jippi :D
Og vet nesten hva jeg skal bruke dem på også :)
Easy come, easy go ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.