< Tilbake til oversikten

Det stoppet helt opp...

Ravna sa for siden:

Gikk på ketolyse men har hatt 1 års opphold nå pga svangerskap, pga diverse som jeg ikke vil gå inn på kan jeg ikke amme og tenkte, jaja, back on track igjen. Gikk ned 4 kg første uka, storfornøyd, 0.5 uka etter, men da hadde jeg spist litt lavkarbo kake og stresset en del. Så stoppet det opp og begynte å gå opp over igjen, fikk merker etter sokkene og sko ble trange. Da gikk det opp for meg, jeg har fått fettskrekk igjen mens jeg gikk gravid og jeg drikker alt for lite vann.

Nå heller jeg i meg mengder med vann (før 0.5 l nå mellom 2-3l ) og prøver å spise mer fett og satser på at ting begynner å skje igjen. Går en del tur med søskenvogn, som gjør en vanlig tur mye tyngre, prøver meg på litt styrketrening i ny og ne. Prøver å kutte ned på pepsi maxen også, valget sto mellom kaffi og den, og med to barn under to år trenger en kaffi om morgenen;)
Håper dette går veien nå, 40 kg overvekt er tungt å dra på.

lille_trille sa for siden:

Hei, og velkommen tilbake. Du har gått mye ned tidligere, og vet hvordan dette virker.
Lykke til videre :heia:

Ravna sa for siden:

Tusen takk :)

Ja jeg vet hvordan det virker, men merker at jeg sliter litt med å omstille meg fra "normal kost med begrenset pasta/ris/potet/brød" til Lchf igjen. Drikker mye og den fete tyske ostesuppen gjorde susen igår :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.