Diwa sa for siden:
Noen som har forslag til rask frokost. Har to barn og meg selv som skal ut døra om morran og å lage store frokoster da har jeg desverre ikke tid til :(
Diwa sa for siden:
Noen som har forslag til rask frokost. Har to barn og meg selv som skal ut døra om morran og å lage store frokoster da har jeg desverre ikke tid til :(
Olive Oil sa for siden:
Hvis du sørger for å ha baconterninger og egg i kjøleskapet, er det utrolig kjapt å mekke en frokost. Jeg freser terningene i smør sammen med litt purre og slenger oppi et par egg til slutt. Gjort på 5 minutter, og smaker kjempegodt.
Conjurier sa for siden:
Lag mere middag og varm restene i micro på morningen
Jabba sa for siden:
Stekte egg! smelt smør i panna og ha i så mange egg du vil.....stek mens du føner håret! Superenkelt og tar maks 5-7 min!
lillemeg88 sa for siden:
kokte egg, stekte egg, bacon, cottage cheese/tyrkisk yohgurt med nøtter/lavkarbo musli, osteknekkis med pålegg, fløtegrøt, lavkarbobrød med pålegg
Diwa sa for siden:
takk for svar:) Helst vil jeg gjerne ha noe jeg kan ha i hånda i farta men det er kanskje litt vanskelig.
Jabba sa for siden:
Hva med en neve paranøtter / hasselnøtter / mandler???
Diwa sa for siden:
så det holder?
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Lavkarbo-lapper. Stek dem opp kvelden i forveien, men varm dem gjerne opp igjen, så smøret smelter. Mye smør, ost og paprika på. Helt snadder!
Hamster59 sa for siden:
Hakke ferdig nøtter (evt riste dem på ei panne, - jeg gjør det aldri) og ta opp bær fra fryseren på forhånd, bland det raskt i ei skål med noen skjeer (tyrkisk) yoghurt. Kanel og evt sukrin drysses over om du ønsker det. Spises på ca 5 min. Dette er min "bare må ha det"-frokost.
Trj sa for siden:
Noen spiseskjeer tyrkisk yoghurt med et par bær (nå er det jo jordbærtid) og et dryss av gresskarkjerner og solsikkekjerner. Har ikke regnet på karbene siden jeg ikke holder meg strikt til under 15 g pr dag.
Diwa sa for siden:
Di så knall gode ut:)
Pøsh sa for siden:
Du kan jo lage både knekkebrød, jukseloff, gerds frokostboller og brød.
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Jeg er egentlig ganske kresen når det gjelder lavkarbo-brød og lapper, men disse elsker jeg. Lagde dem første gang for 1-2 uker siden, og oppskriften sitter i fingrene den nå!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.