Hva med å lage en tråd om det en bør ha i huset når en spiser lavkarbo? Noe basis, og selvfølgelig tips og råd.. Jeg starter og ser om det er flere som kan komme med det en bør føre på en handleliste :D [color=#008000][/color] Min handleliste til nå : Bacon CC (cottage cheese) CF (creme fraiche) Kjøtt i ymse slag Brokkoli Blomkål Kremfløte Meierismør (ikke margarin utgaven men bordsmør som også kan brukes til å steke med) Rapsolje eller annen kaldpresset olivenolje Egg (maaange egg) Kaffi Kyllinglår Majones Salami Laks (pålegg eller til middag) Salathode Avocado Seterrømme [color=#008000][/color] Syntes dette kan bli ganske så kjedelig, så noe mer jeg bør skrive på? Hvordan er DIN handleliste?
Oster(brie, gulost, ridderost, mozarella etc. Så kjøper jeg billigste landlord gulost som jeg bruker til rasping over gratenger, billigere enn ferdigraspet)
Sardiner i olje
Tomater
Paprika
Tror du ikke at jeg nettopp oppdaget det til min fortvilelse? arg..jeg som trodde jeg var så lur :rolleyes: Er så mye og lese gjennom innpå her, at den der gikk meg hus forbi :o Beklager...leste den andre tråden, og fikk masse gode tips! :) Nå håper jeg bare på svar på mitt andre innlegg om hvor mye mat jeg må spise om dagen :D har mistet matlysten etter frokost:confused:
Ikke noe å beklage i det hele tatt!:snill:I
Ikke så lett å finne frem her alltid!;)
Forresten; du skal spise deg passe mett hver gang du er sulten, og bare da!
Så lenge du føler deg fin og det ikke går mer enn 6 våkne timer mellom hver gang du får i deg litt næring!:)
Jeg spiser frokost, og skal jeg ha noe etter det må jeg tvinge det i meg :( Er rett og slett ikke sulten! Litt skremmende egentlig..kanskje jeg drikker for mye vann? (vann drikkes heeele dagen)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.