Frøkendings sa for siden:
Hei alle sammen :)
Er det noen som kunne tatt seg tid til å se om jeg gjør noen feil? Er på dag 2 av min nye lavkarbo livsstil, og jeg er livredd for å ligge på meg av alt dette fettet :o Jeg leser og leser, og skjønner jo at det er dette jeg bør gjøre siden jeg har både pco og insulinresistens. Sliter også med mye smerter i ledd og rygg, og er under utredning for fibromyalgi. Sånn jeg har forstått det, så kan alle disse plagene forsvinne med dette kostholdet! Å herre jemini kor godt det hadde vært!!:D
Jeg har konsultasjonstime hos dr.hexelbergs klinikk i slutten av mnd, og er veldig spent...
Er 166 på labbelesten, og veier 73kg. Målet mitt er max 68kg.
Jeg tror også jeg spiser for lite, og er ikke sikker på hvor mye en person som meg bør spise/unngå og spise iløpet av en dag? Der trenger jeg hjelp til meny forslag...:o
Siden jeg kun har 2 dager og vise til, så er det en enkel sak å skrive opp hva jeg har spist disse 2 dagene.
Dag 1) Frokost : omelett lagd på fløte, baconost og 3 baconbiter. Spiste 1/3 av omeletten..
Lunch : Fremdeles ikke sulten...3 sukkererter
Middag: Entrecote med kremfløte og 2 cherrytomater
Kvelds : Fremdeles ikke sulten....tvinger innpå noen blåbær/jordbær med kremfløte
ca 4 liter vatn iløpet av hele dagen...(tisser som en gud)
Dag 2) Frokost: 2 steikte egg og 5 bacon biter...1,5l vatn. Er såååå tørst!
Så er jeg altså ikke kommet lengre...Og jeg er redd jeg enten spiser for lite, eller at jeg skal ligge på meg av det fettet jeg får i meg. Kanskje en liten sperre jeg må komme over der?
For å spørre rett ut til dere som er flinke på dette :
"Hva må jeg spise for at en i min vektklasse skal gå ned disse kg`ene?"
Kjempe takknemlig for svar