sigboh sa for siden:
Hvordan sletter man seg herfra, om det er mulig:confused:
sigboh sa for siden:
Hvordan sletter man seg herfra, om det er mulig:confused:
Georgine sa for siden:
Jeg kan melde fra at du vil slette deg så vil admin ta kontakt. :)
sigboh sa for siden:
Takk, gjerne det:)
Kanutten sa for siden:
Innlegga dine blir ikke slettet, bare nicket... Etter det jeg har skjønt.
sigboh sa for siden:
Det er helt greit.
senorita sa for siden:
SKal du forlate oss :( :(
sigboh sa for siden:
Ja:o Kommer til å fortsette med lavkarbo. Men for å være ærlig vil jeg ikke være medlem av forumet lenger, for makan til mye negativitet og spydige kommentarer til hverandre har jeg ikke vært borti på et forum! Så istedet for å være like spydig og la meg irritere av alt som skjer her så sletter jeg meg heller :o
sigboh sa for siden:
Men for all del, har vært veldig hyggelig å bli "kjent" med deg og mange andre her! :D
Huldr sa for siden:
Så synd!
Jeg har vært medlem her i maaange år, og det har alltid vært et fint forum. Men jeg er enig med deg, det har vært veldig mye negativt i det siste, en helt annen tone ...
Men det er jo likevel fortsatt mange hyggelige tråder og mennesker her! Håper du kan revurdere ... men hvis ikke ønsker jeg deg lykke til videre! :klem:
Fjasnissen sa for siden:
Hei, kjære deg. Jeg skal gi deg samme tips som jeg ga en annen her inne som også var lei spydige og negative ting... hvis det bare er noen få personer som er ubehagelige så kan du bruke ignore-funksjonen. Synd om du forlater oss helt på grunn av noen få negative personer. :)
senorita sa for siden:
Trist :( Håper du velger å være på tross av noen få som er negative.. 99% her er jo ikke det.... Men det er jo et stort forum.. :/
Nerthus sa for siden:
:klem:
Av og til trenger man kanskje en pause fra forumet om man i større grad plukker opp det som er negativt enn positivt, personlig håper jeg du velger og bli og fortsette og være en av de som bidrar positivt :)
Det negative kan ikke vinne om vi er mange nok som pøser på med positive bidrag!
Ellekaramelle sa for siden:
Hmm.. Jeg har bare vært medlem her siden mars, og er ikke av dem som skriver flest innlegg, men er innom og leser i tråder nesten hver dag, og ser på oppskrifter. Er det noe jeg lurer på i forhold til lavkarbo, så bruker jeg Google tilpasset søk og finner som oftest en haug med svar om hjelper meg...
Har ikke noen oppfatning av at dette er et negativt forum. Må faktisk berømme de menneskene som har vært her i flere år og fremdeles tar seg tid til å forklare på en hyggelig måte nye brukere ting de lett kunne funnet ut av om de hadde letet litt rundt i forumet.
babydoll sa for siden:
Jeg har heller ikke inntrykk av forumet som veldig negativt. Synes folk som regel er konstruktive og saklige.
Dersom jeg er inne og leser litt på kvinneguiden derimot, må jeg av og til inn og lese litt her igjen for å "renske systemet" litt. Der inne er folk bare helt ubeskrivelig frekke, ubehøvlede, dømmende og usaklige !
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.