Jeg sitter her og tenker litt, for de siste dagene har jeg bare fått i meg 3 måltider.... er det for lite? Eks i dag spiste jeg 3 egg og litt røkelaks, 1,5 nakke koteletter med brokoli og blomkål og smør, 100 gr bringebær med 1 dl fløte og til kvelds blir det 4 skiver ost og agurk og smør....:confused::confused::confused:
Det er tre måltider
Jeg syntes det hørtes veldig greit ut, og jeg skulle ønske matlysten min tillot det også.. jeg har fordelt 2/4 omelett over hele dagen, og jeg kjenner ingen sult. Det er sikkert for lite, men jeg er jo ikke sulten..Syntes det hørtes ut som en veldig grei dagsmeny, men hvorfor tror du det er for lite? Trodde vi skulle spise når vi var sulten til vi var behagelig mett? Visst du føler sult, så er det jo bare til å spise mer :D
Takk for kjappe svar! Jeg er 169 og 101 kg men jeg går ikke rundt og er sulten, jeg har spist når jeg er sulten og glemmer liksom mat resten av dagen. Litt mere grønsaker kan jeg prøve å få i meg ja... Kaffe og cocosa har jeg og fått i meg. og 3 liter vann
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.