< Tilbake til oversikten

You made my day

Lykkekula sa for siden:

Er det ikke gøy når folk bare blir stående og måpe når de ser deg, fordi du har tatt av så mange kilo? Det opplevde jeg idag! En kunde som var innom kontoret klarte ikke å snakke, bare smilte, fordi jeg var blitt så tynn i ansiktet :D

Jeg får så mye positiv feedback for tiden at jeg egentlig blir helt målløs, jeg syns det er så flott at folk tør å gi positive tilbakemeldinger om et emne som kan være ganske tabu/vanskelig.

Bor på en liten plass og er åpen om at jeg spiser lavkarbo, det har aldri vært noe problem. Mange stopper og spør hvordan det går, hva jeg spiser og jeg legger ut alt om lavkarboens fantastiske verden. Familien rundt spiser også delvis lavkarbo, men de er ikke overvektige, spiser kun for helsegevinst. Ergo er alle middagene vi blir invitert på lavkarbo! Er det ikke fantastisk:)

Så en tung arbeidsdag ble avsluttet med dette kundebesøket og jeg fikk så lyst til å rope: U MADE MY DAY!

La oss alle bli flinkere til å gi komplimenter og positive tilbakemeldinger, det gir så mye:)

grotingeling sa for siden:

Fantastisk med slike reaksjoner :klem:

Pøsh sa for siden:

Så gøy :D

Eve sa for siden:

:heia::heia::heia:

thersley sa for siden:

Det hørtes utrolig koselig ut! :D Så gøy!

lille_trille sa for siden:

Hvor er "liker-knappen" når du trenger den. Du har vert kjempeflink :heia:

Lykkekula sa for siden:

Tusen takk for positive tilbakemeldinger, alltids artig med en heiagjeng i ryggen :)

lille_trille sa for siden:

Det er det som er så flott her inne. Alle heier på alle :heia: :heia:

JanneBL sa for siden:

Så hyggelig! Alltid gøy med slike tilbakemeldinger:D Jeg opplevde faktisk noe lignende! har vært litt smådeppa i det siste, da vekta viser at jeg nesten har tatt av 10kg siden i fjor, men føler jeg ser akkurat like feit ut. Har nettopp startet blogg, og la ut noen bilder fra helgens kos. Fikk melding av en venninne jeg ikke har sett på flere måneder om hvor flott jeg så ut, og at jeg hadde blitt mye tynnere! Alltid gøy å høre :) Jeg fortalte dette til venninnen jeg har bodd med det siste året og etter å ha sett litt på bilder fra i fjor ble vi enige om at det var faktisk ganske stor forskjell!
Nå var jeg jo ikke akkurat kjempefeit før heller, men sunn var jeg ikke:p
samboeren min var så snill at hun fikset et lite før/etter bilde. Bilde til venstre er fra i fjor en gang, å det til venstre er fra forrige helg. Ser dere forskjell?:)

Silversun sa for siden:

Så herlig! Må være super motivasjon tenker jeg! :D

JanneBL: Litt vanskelig å sammenligne pga klærne, men du ser absolutt "fastere" ut generelt, og ansiktet har blitt mye mer definert, veldig bra jobba!:)

JanneBL sa for siden:

Takk for det!:) Magen har ikke krympet, det har jeg målt :( hehe.. Så er bare på områdene klærne ikke skjuler du kan se en eventuell forbedring:p

marionilona sa for siden:

Du er en flott jente. Syns du var (nesten) like flott på "før-bildet" jeg da...

Perleblomsten sa for siden:

Du ser kjempebra ut,men kjenner til følelsen, tror man er like stor som før. Jeg har gått ned 11kg siden 1 april, og har tatt bilder nå for å sammenligne. Tror at siden jeg har gått ned så mye å fort så henger ikke hodet helt med, derfor følelsen av at man er like stor som før. Men godt å få tilbakemeldinger:)

PePolly sa for siden:

For en fantastisk tilbakemelding å få! Jeg har tenkt mye på hvorfor vi ikke er flinkere å gi komplimenter når noen har gått ned i vekt. For min egen del så tror jeg det som ofte hindrer meg i å kommentere andres nedgang, er at jeg er redd for at vedkommende skal misforstå. At dersom jeg sier "jeg ser at du har gått ned i vekt, du ser kjempebra ut", - så indikerer jeg at de ikke så like bra ut før, eventuelt at det var på sin plass de gikk ned noen kilo. Så vil jeg ikke fornærme, eller tråkke feil, siden jeg selv vet at vekt er sensitivt. Samtidig så drømmer jeg virkelig om at noen skal si det samme til meg, at jeg ser slankere ut.. Da er det så mye enklere her inne på forumet, siden alle her er åpne om at de ønsker å gå ned i vekt, eventuelt vedlikeholde vekten etter nedgang. Den eneste gangen jeg har kommentert nedgangen til noen, utenom i nærmeste familie, var da jeg møtte en gammel klassekamerat som hadde tatt en sånn slankeoperasjon og diverse, og gått ned 120 kg. Da kjente jeg ham faktisk ikke igjen, og fikk helt sjokk når det gikk opp for meg at det var han.. han syntes bare det var morsomt :) hehe..

Nei, dette var en digresjon, men jeg stemmer i, - la oss bli flinkere med tilbakemeldinger, - også utenfor forumet!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.