Victory sa for siden:
Hei!
Hvordan gjør dere dette? Jeg steker alltid kyllingen litt før jeg tar den oppi supper og slik. Men er det egentlig nødvendig?
Så lenge den koker lenge burde det vel være ok? Eller blir den soggy?
Tusen takk!
:)
Victory sa for siden:
Hei!
Hvordan gjør dere dette? Jeg steker alltid kyllingen litt før jeg tar den oppi supper og slik. Men er det egentlig nødvendig?
Så lenge den koker lenge burde det vel være ok? Eller blir den soggy?
Tusen takk!
:)
Rin sa for siden:
Jeg er litt som deg - har alltid forhåndsstekt "for sikkerhets skyld", men tror eeegentlig ikke at det er nødvendig. Følger med for å se svarene du får! :cool:
nellie sa for siden:
Synes ting blir så.. Blasse, når de ikke er litt forhåndsstekt, jeg.
langaard sa for siden:
Om du koker en hel rå kylling sammen med grønnsaker, så får du en deilig kraft til suppa! Sil krafta, del opp kjøttet og tilsett de grønnsakene du liker:)
Victory sa for siden:
Takk for svar folkens! :D
...det ble vist som vanlig her, med en liten stekings før den gikk i gryta mi.. Er noe med denne stekeskorpen. :o
Victory sa for siden:
Ja, det er jo genialt. Jeg skal bli mye mer ivrig på og lage kraft, laget min første ordentlige saus med ribbefett i jula.. :D Snadder godt!
Carisma sa for siden:
Det skal ikke være nødvendig så lenge kyllingen blir gjennomkokt. Min bestemor lager f.eks (eller laget, hun har blitt for gammel til å lage mat selv) hønsefrikasse på rå høne.
I curryer kan du jo frese den i kjelen med litt krydder først.
Peppa Gris sa for siden:
Jeg koker kyllingen hel (høna likeså) og lager suppe på krafta og kjøttet som jeg piller av. Om det er kyllingfileter du lager suppe på så kan det være fint å brune den litt først og så helle vann over, da får du litt bedre smak på krafta synes jeg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.