Ashley sa for siden:
Jeg har spist meg lei av salater og grønnsaker pga høykarbo dietter som anbefaler mengder med "kaninfor":p dumme høykarbo. høykarbo = sult.
snudde helt om for 2 uker siden. er 166 cm og veier 61 kg. vil ned til 55 og spesielt forminske midjen betraktelig. og ikke minst er jeg opptatt av det skaldeman sier om optimal ernæring. jeg har sultet kroppen min på dietter en stund og vil gi kroppen min skikkelig næring. den har ligger på kaloriunderskudd frem og tilbake. tragisk. er skaldeman med 5 % karber optimalt for meg? eller ketolyse?
mange mener skaldeman er mer tilpasset menn. ikke for meg. føler jeg slanker meg når jeg spiser salat og blir deprimert av det. har ALDRI vært en salat jente. tvinger det jo i meg. er den god inneholder den masse fett, kjøtt og dressing. kan jeg spise nesten bare kjøtt/animalsk fett og egg uten grønnsakene og gå ned når jeg har normal bmi? (midjefettet mitt hører ikke sammen med min "normale" bmi mener nå jeg. veldig rart hvordan vi selv ser på vår egen kropp).