< Tilbake til oversikten

Vekta stoppet opp etter ca 3 uker

spaax sa for siden:

Jeg har nå gått på lchf i snart 4 uker + at jeg har trent kondisjon 5 dager i uka, og styrke en dag..

Første uka gikk jeg ned nesten 5 kg, og uka deretter nesten 4. Tredje uka gikk jeg ned ca 2 kg, men etter det har det snudd.. Har gått opp igjen 1,5 kg fra det minste jeg har veid, og ligger rundt den vekta hver dag.. :(

Er dette normalt?

Har så og si hatt samme kostholdet hele tiden.

Setter STOR pris på alle svar! :)

Charlott sa for siden:

Veldig mange som opplever det rundt uke 3, så smør deg med tålmodighet, drikk mye og spis riktig, så snur det nok :)

spaax sa for siden:

Godt å høre!! Takk for svar! :D

Kitt sa for siden:

Fullstendig normal!:)
Kroppen trenger å ta en liten hvilepause før neste vektsprang!:D
Smør deg med tålmodighet (som er en fin krem, i følge Gerd:love:) og fortsett som du har begynt! Det løsner igjen snart!:heia:

spaax sa for siden:

Må si det er godt å kunne få svar på sånne ting her av andre som vet bedre! :)

Har ikke vært så aktiv på forumet hittil, men kommer nok til å være mye mer aktiv i tiden fremover.

Charlott sa for siden:

Da vil jeg gjerne få ønske deg skikkelig velkommen! :heia: :D

Dolsi sa for siden:

Du har jo gått ned sykt mye på bare 3 uker da, så ikke rart om det stopper litt opp nå :)

spaax sa for siden:

Charlott: Tusen takk for det! :)

Dolsi: Takk. =) Er jo selvfølgelig fornøyd med vekttapet så langt.. ;)

Har bare en ting til jeg lurer på i farta.. Har akkurat lagd meg "TrickerFactory" eller hva det heter.. Men finner bare ikke ut hvor jeg skal legge den inn på profilen min..

Noen som vet?

Gerd sa for siden:

legges inn i signaturen din :ja:

Grattis med flott nedgang :heia:

Så klart vi kroppen trenge en liten "tenkepause" etter et slikt vekttap :ja:

Den har kvitta seg med 11 kilo..... dvs.... 22 pakker smør på 3 uker :eek: WOW!!!!

spaax sa for siden:

Tusen takk!! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.