< Tilbake til oversikten

Hei hei - får jeg være med dere?

Morla sa for siden:

Morla er jeg, 40 år gammel og overvektig mesteparten av livet. Sliter med rygg og bekkenplager etter 2 fødsler, nå vil jeg ned og få bedre helse. Elsker karber, søtt og sjokolade, men nå er det slutt. Jeg er i gang!

Klipper fra introen min på det generelle forumet:

"Her var jeg også! :D

Tok en spontan sjefsavgjørelse lørdag morgen: nå skal jeg ned i vekt! Satser på ketolyse i begynnelsen, for å få en pangstart. Tenker å gå over på mer moderat lavkarbo etterhvert, ønsker ikke å gå for fort ned i vekt, har litt panikk for all den løse huden... :eek:

Det har foreløpig gått veldig bra, har lest en del her inne og nå også skaffet meg boken (synes egentlig ikke det sto så mye nytt der...) Var i ketose på søndag, håper jeg klarer å holde meg der en stund fremover. Har ikke hatt noe ubehag foreløpig, og synes det går veldig greit å lage fristende og variert mat. Bøtter innpå med vann, kjenner at jeg er mye tørst. So far so good! Det vanskeligste er egentlig å holde seg unna tyggis og pastiller, hater å påføre andre min uggne ånde... :rolleyes:

Skal mye ned, har laget meg noen delmål:

1. Ikke kunne se den øverste magen når jeg står oppreist (flere som har to mager..?? :p) Det burde gå ganske kjapt, pleier å miste fett fra mage og pupper først.

2. 105 kg

3. 99 kg

Og så tar vi det derfra. Mitt første STORE delmål er å kunne komfortabelt passe inn i overdeler i str 46/48, kjøpt i vanlige butikker. :heia: Deretter å kunne kjøpe bukser i 46/48, det vil nok ta en del tid, er utpreget pærefasong.:rolleyes:

Har lest litt på forumet de siste dagene, dere virker som en veldig trivelig gjeng. Gleder meg til å bli kjent med dere!"

Har lest spesielt mye her inne, tror nok dere er gjengen for meg.

Noen som gadd lese hele denne lange introen? Værsågod, premie! :gave:

:D

Charlott sa for siden:

Klabert vi leser! :D

Hjertelig velkommen hit og lykke til! :heia:

lille_trille sa for siden:

Selvølgelig får du vere med :) Jo flere vi er sammen..
Velkommen og lykke til :heia:

kennygirl sa for siden:

Velkommen og masse lykke til :)

Morla sa for siden:

Takk takk! :)

Er veldig motivert for tiden, men lurer på hvordan det kommer til å gå når jeg skal være 3 uker på ferie i utlandet om et par uker... Hm... Ser egentlig for meg at jeg skal fortsette på ketolyse, men spørs hvor viljesterk jeg er. Klarer dere sånt?

Reiser til Paris på mandag og skal vere der i 5 dager. Er veldig spent på hvordan det skal gå. Kommer vel til å leve på ost og tørr hvitvin :D
hehe.. nei, tenker at det skal gå greit. Den største utfordringen er vel når vi skal spise ute, men får ta det som det kommer. Kommer til å be om salat i stedet for poteter, pommes frites el ris. Ellers reint kjøtt / fisk.
Får se på det som en spennende utfordring :)

Mette B sa for siden:

Velkommen hit :).
Er ganske så ny selv her, men tenkte på dette med pastiller.
Jeg har kjøpt Fribol på Apoteket. Disse er der 0 karb i og er veldig god :p

Bøtt sa for siden:

Heisann og velkommen til dette flotte forumet:heia:

Morla sa for siden:

Takk for hyggelige hilsener! :D

Skal tutle meg på apoteket og få fatt i fribol, den ånden min kan jo ta knekken på de fleste :flau: På den lyse side, har jeg snikveiet meg i dag, 2 kg siden lørdag! :heia:

Så flink du er :) Det med ånden forsvinner heldigvis etter en tid. Lykke til videre og god pinse :heia:

jannesnuppa sa for siden:

Heia :) Velkommen skal du være :)

Eve sa for siden:

Velkommen skal du være :heia: Gratulerer med fantastiske resultater

bliss sa for siden:

hei 'nye deg' fra ei som også er helt ny her
jeg har ikke sett så mye på forum'et ennå men gleder meg til å være aktiv her og ta imot hjelp og støtte fra dere andre
kommer snart tilbake med litt mere om meg og 'mitt' :)

Morla sa for siden:

Hei, bliss, velkommen! Veldig trivelig her inne!

Jeg har gått ned 2,6 kg første uken, veldig fornøyd med det! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.