Frøken Kolibri sa for siden:
Skal ut på peppes idag,tenkte å safe med noe kyllingsalat e.l.
Men aner ikke om jeg kan spise rømmedressingen derfra..?
Blir glad om noen har peiling og kan svare :) :)
Skal ut på peppes idag,tenkte å safe med noe kyllingsalat e.l.
Men aner ikke om jeg kan spise rømmedressingen derfra..?
Blir glad om noen har peiling og kan svare :) :)
chbbe sa for siden:
Næringsinnhold pr. 100 gram
Kalorier:187 kcal
Protein:2,3 g
Karbohydrat:7,3 g
Fett:16,6 g
Fiber:g
uff ok...det var vel litt mye :(
forslag til noe annet..? :)
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Den peppes-dressingen de selger i butikken inneholder ikke så mye mener jeg... løpe til kjøleskapet for å sjekke 2,8 gr. står det på den boksen. Rart.
David sa for siden:
Det kommer jo også an på hvor mye du spiser, og hva du spiser resten av dagen? Kjenner ikke ketolysekuren i detalj, men om man én dag spiser 7,3 g kh fra dressing, og 8 kh fra grønnsaker, skulle vel dette gå greit? Tviler på at det får mye å si for vektnedgangen.
Sjøl spiser jeg dressing en sjelden gang innimellom, og da i tilfeller som dette. Men ikke mye. Veit ikke hvor mye 100 gr dressing tilsvarer, men kan det bli tre-fire spiseskjeer?
kennygirl sa for siden:
Smaker den dressingen det samme som den du får på peppes? Hvor har du kjøpt den?
Har aldri sett den i butikkene her.... og jeg som ELSKER peppes rømmedressing!!!!!
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Får kjøpt den i mange butikker heromkring, bl.a. rema1000 og coop obs. Står sammen med de andre peppes-produktene, som bl.a. kjøtt og saus. Husker rett og slett ikke helt hvordan dressingen smaker hos peppes, men jeg elsket den, og jeg elsker denne! Så det må jo være noe i nærheten!
Antoinette6 sa for siden:
Hadde jeg glatt driti i !
:ja:
fett-nok sa for siden:
Hehe, du får sagt det @ler høyt@
Camomilla sa for siden:
Jeg óg :D
fiffi sa for siden:
Jeg spiste en hel Cæsar-salat m. kylling og bacon på Peppes, nyydelig! Jeg datt ut av ketose, men det var det verdt :sikle:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.