< Tilbake til oversikten

Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen?

Anyone sa for siden:

Syns å høre at "alle" går opp siste uka før mensen, men er det virkelig sånn?

Selv har jeg oppdaget at vekta faktisk gjør et ekstra hopp ned uka før, mens det går tregere uka etter.

Hvordan er det med dere?

kjerstiva sa for siden:

Jeg blir 1-2 kg tyngre i løpet av uka før mensen. På mensen dag 3 tisser jeg litervis(føles det som ) og så er jeg tilbake til vekta jeg hadde før:-) Eller enda lavere, hvis jeg har vært riktig flink :D

Mellon sa for siden:

Dette opplevde jeg også denne gang. Tror kroppen min har jobbet litt med å komme i gang etter fødsel og ammeslutt, føler enda ikke jeg er helt tilbake i gjenge. Men på lavkarbo ser det ut til at jeg er mer regelmessig enn noen gang før.

Peppa Gris sa for siden:

Jeg går opp en kg som forsvinner i løpet av uka.

Tufso86 sa for siden:

Jeg har fått mensen idag og hadde veiedag idag. Vekta viste 500 gram opp denne uken. Har følt meg oppblåst og tung hele uka så jeg skjønte at det var mensen som kom :)
Har derimot minsket i cm (måler meg på veiedagen) denne uken, så da tar jeg ikke det halve kiloet så tungt.
Forrige uke gikk jeg ned 1,3 kg på ei uke, så jeg håper det forsvinner både 500 g og litt til neste uke når jeg er ferdig med mensen :)

Nnem sa for siden:

Jeg holder meg stabil eller går ned de ukene før eller når mensen er.
Den uka med eggløsning går jeg opp.

Anitra sa for siden:

Jeg går opp, men det forsvinner fort igjen :)

BenteR sa for siden:

Jeg går opp en drøy kilo før mensen, og det har jeg alltid gjort.

tinamejo sa for siden:

Går opp nesten 3 kg jeg.. Men det forsvinner så fort mensen er komt igang, men føler meg "pløsete" hele tiden mens mensen varer..

Dolsi sa for siden:

Går opp både 1 og 2 kilo når jeg venter mensen jeg :mad:

jenta26 sa for siden:

jeg fikk mensen tirsdag, ikke hatt den siden desember pga pcos, gått opp 100 gram da siden i går, huff

sirib sa for siden:

Dette har jeg aldri sjekket. Bryr meg heller ikke. Blir litt pløsete i magen dagene før.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.