< Tilbake til oversikten

Er det rart folk er misfornøyde med kroppen sin?

Olive Oil sa for siden:

Skremmende..

Lurer på om jeg skal sende de folka et bilde av meg i den litt for trange jeansen min. DA får de se hva en muffin top er.:D

Jabba sa for siden:

Men les kommentarene under da folkens ! HERLIG!!!

LibraGirl sa for siden:

Brae komentarer under ja!
Blir helt sjokka jeg over at noen kan kalle henne feit!!
Skulle likt å sett personen som var bakgrunnen til de komentarene!

smgj sa for siden:

Egentlig burde man sende mail til journalisten og spørre hvilket forkvaklet kroppssyn hun har ... :(

silje21 sa for siden:

hadde jeg vært sånn "småfeit", så hadde jeg vært Strålende fornøyd med meg selv :D
makan til tull, hu er jo kjempeflott!!

Kitsu sa for siden:

Da må du sende mail til Daily Mail - Nettavisen har visst copy-paste'et igjen.

Klara sa for siden:

Jeg tenker at dette også bidrar til urealitiske ideer om kropp og utseende...

Hircine sa for siden:

Hihihihi! DEN skriver jeg under på! haha. Da skal de få mye å skrive om ;)

Cherry sa for siden:

Be off topic, hvordan photoshopper man bort ringene under øynene, for jeg har noen bilder jeg skulle fiksa litt på =P

TrillTrall sa for siden:

Ja, jøss - hun der var jo direkte bælfeit! :rolleyes: Hjelpe meg... Jeg er sannelig glad jeg ikke er 15 år i dag og er ørlite bekymret for hvilket kroppsbilde og selvbilde datteren min på 10 år vil ha opp gjennom tenårene. Jeg prøver så godt jeg kan å fortelle henne hvor flott hun er og jeg håper hun forstår det. Hun er helt normalvektig altså, bare så det er sagt. :)

Camomilla sa for siden:

Uff og uff. Alle linkene viser jo flotte damer - særlig tankevekkende var linken som viser hvordan de retusjerer vekk det man måtte ha av fett på rumpe, lår og midje :(

Klara sa for siden:

Veldig enkelt, se her :D

karodukken sa for siden:

Helt sinnsykt, hvordan skal man egentlig se ut??
Om de ikke kritiserer for at man er for tykk, så kritiserer de for å være for tynn.. Blir liksom litt frustrerende i lengden!
Anbefaler alle å lese boken Hungry av en modell som heter Crystal Renn.. Hun var str 32 men er nå str 42 og trives best med det.
www.amazon.com/Hungry-Appetite-Ambition-Ultimate-Embrace/dp/143910123X

Fantastisk flott er hun forøvrig også på sitt største!

Cherry sa for siden:

Klara, din engel :D

Klara sa for siden:

Bare hyggelig :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.