En av tingene jeg savner til frokosten er juice! Fra tidligere husket jeg å ha kjøpt en multivitamin juice fra Sverige med få kalorier, så jeg sjekket igjen:
Energi 30kJ/7kcal, Protein <0.1 g, Kolhydrat 1.5 g, Fett <0.1 g, Vitamin C 9 mg*, Niacin 2.7 mg*, Vitamin E 1.5 mg*, Pantotensyra 0.9 mg*, Vitamin B6 0.3 mg*, Riboflavin 0.24 mg*, Tiamin 0.21 mg*, Biotin 0.02 mg*. Vitamin B12 0.15 µg. *motsvarar 15% av rekommenderat dagligt intag.
Om man da tar et glass på 2 dl om dagen eller sjeldnere, så syns ihvertfall jeg at det er greit :D
jeg savner i grunn ikke juice, da jeg pleide å få halsbrann av å drikke det. jeg har nettopp oppdaga fun light eple/pære. tynt utblanda synes jeg den smaker litt juiceaktig og jeg får ikke halsbrann:D
Jeg syns den er god :-D Den smaker omtrent som tropisk juice. Nå sjekket jeg ikke om de shipper til Norge, men på den nettsiden jeg hentet karboinnholdet fra kan man kjøpe juicen.
Ja, den er god!!! Kjøper den selv på eurocash noen ganger
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.